Furs

by - 22:56:00

Od minulého outfit postu stále pokračujeme v trendech... Co bylo rozhodně letos v létě nepřehlédnutelným trendem ? Volánky !!! A létem to pro mě neskončilo, už dlouho jsem toužila po volánkovém svetru a nikde nic, až nyní jsem ho objevila při openingu Forever 21 a byl to jasný must have !!! V zimě spoustu super kousků schováváme pod kabáty, protože je zima, ale volánkům jsem dala šanci zazářit a vytáhla jsem je pod rukávy kabátu...Vlastně kdybych nevyhrnula rukávy kabátu, byla by to podle mě docela nuda, volánky rozhodně dělají outfit zajímavým a jsou nejvíce viditelným a nepřehlédnutelným prvkem ! Tento svetr musím zařadit mezi mé nejoblíbenější zimní kousky ! Pokud ho chcete ještě klofnout, tak šup do Forever 21 !





















Brýle - C&A - 199,-kč.
Řetízky - Forever 21 - 199,-.
Svetr - Forever 21 - 749,-kč.
Kabát - PRIMARK  - 23Eur.
Pásek - Forever 21 - 399,-kč.
Džíny - ZARA - 899,-kč.
Boty - Deichamnn - 1199,-kč. Nyní za 599,-kč !!! Link HERE.


Krásný  víkend všem !!!


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY