Striped torn sweater and latex skirt

by - 7:59:00

Ještě si pamatuji, jak jsem nedávno psala, že latexové věci mě zatím vůbec nevzrušují, ale že je jen otázka času kdy jim propadnu, jako skoro každému módnímu trendu. No a samozřejmě už je to tady ! Musela jsem si pořídit latexovou sukni a taky bych chtěla kalhoty, ale to musí jít ještě pár kg dolů... Nebo přes kalhoty musím obléct dlouhý hun'atý svetr.
 Aby si tyto latexové kalhoty mohl někdo obléct tak, že bude vidět i zadek bez jakékoliv košile, dlouhého trika nebo svetru , je potřeba mnít modelkovské míry nebo vysportovanou štíhlou postavu, jinak se ze super trendu stane naopak super trapas !!! Jak tvrdím vždy, trendy může být opravdu každý a nezáleží na tom, jak vypadáme, jakou máme postavu, že máme krátké nebo naopak až moc dlouhé nohy, malý nebo velký zadek.... Záleží na tom, jak na sebe jednotlivé kousky oblékneme a zkombinujeme, abychom s našich nedostatků udělali přednosti. Například mě vždy pomohou kozačky nad kolena s podpatkem a hned moje postava vypadá mnohem štíhleji a šmrncovněji, ale kdybych si vzala ploché kotníkové boty, tak mi zase kg navíc přidají. Zároven' musíme být soudné, ikdyž občas nás to solidně rozhodí... Je třeba si uvědomit co je moc a nebo co si nemůžeme dovolit vůbec. Aby celkový look a naše osoba především neztrácela hodnotu.












Shearling jacket - Stradivarius - 1990,-kč
Svetr - Forever 21 - 499,-kč já se slevou za 249,-kč
Sukně - Review - 599,-kč
Kabelka -  Vinted ( Lindex ) -299,-kč
Kozačky - PRIMARK - 28 Eur.

Tak co ? Taky propadáte stejně trendům jako já ?


Mějte se fajn !

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY