Puffy jacket, pink sweater and pearls

by - 7:40:00

Krásný pátek, pro dnešek pro vás mám jeden oddechový jednoduchý zimní outfit. Poprvé už také konečně došlo na mojí oblíbenou puffy jacket ! Tentokrát jsem ani neplánovala tento jednoduchý outfit fotit, ale akorát jsem se potkala a seznámila s blogerkou Naty Slánskou, která potřebovala outfit nafotit...No a tak jsem toho využila a nechala jsem se od ní taky nafotit, ikdyž jsme obě spěchaly a focení probíhalo asi tak 5 minut dohromady.. =D Ale ještě štěstí, že jsem to udělala, jinak opravdu nevím, co bych vám dnes na blog postovala. Tento týden jsem měla opět plný, takže jsem žádný outfit ještě nestihla vyfotit, pevně tedy spoléhám na nadcházející víkend, abych vám měla co postovat. =)
Perlové džíny s jemným světle růžovým svetříkem a černé dopln'ky, to je dnešní pohodový outfit. 











Puffy jacket - Bershka - 899,-kč.
Svetr - Sinsay- 399,-kč Link HERE.
Pásek - PRIMARK - 3Eura.
Džíny - Stradivarius - 799,-kč Link HERE.
Kabelka -  Sinsay - 249,-kč.
BotyPRIMARK - 15Eur.

Užijte si víkend ! =)


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY