Black outfit with camel coat

by - 10:09:00

Tak oproti minulému týdnu, mi tento týden outfity moc nešly.... A vždy když nemám nápady na outfity, tak mám nutkání si koupit něco nového na sebe a těsně po dofocení tohoto outfitu jsem si koupila svetr, mikinu a sukni...
Každopádně mám pocit, že camel coat nikdy nevyjde z módy a nehodlám se ho zbavit. Overknee kozačky na podpatku byly rozhodně dobrá koupě, protože dělají zatracené hezké nohy, ikdyž ve skutečnosti nemáte modelkovské míry ! 
Co jsem si za poslední dobu maximálně oblíbila jsou transparentní trika, ve kterých konečně vyniknou nádherné podprsenky, které se ted' prodávají na každém rohu a jediný kdo je normálně vidí je váš přítel.. =D
Za fotky dnešního outfitu vděčím mladšímu bráchovi, kterému se nějaké snímky povedly na jedničku a na některých naopak zaostřil místo mě budovi za mnou.... Prý ale byla příšerná zima a bylo těžké se soustředit a chtěl to mít brzo za sebou... =D Jak jinak...
Ale tu zimu venku musím maximálně potvrdit, protože po dofocení jsem si musela jít koupit něco teplého pod kabát, abych to večer venku na Staromáku vydržela.. =D..















Camel coat - Mango ( Vinted ) - 1500,-kč.
Triko - Stradivarius - 349,-kč Link HERE.
Sukně - h&m - 599,-kč Link HERE.
Kabelka - Sinsay - 299,-kč Link HERE.
Overknee kozačky - PRIMARK - 28 Eur.

Tak se mějte jako vždy báječně, co jíného bych vám taky mohla přát že ?? !!!

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY