Christmas holiday in pictures

by - 9:21:00

 Vítám vás všechny v roce 2018 !!! Doufám, že jste si užili Vánoce, prožili spoustu krásných chvil v rodinném kruhu a pak patřičně a důkladně zapili starý rok a vkročili do toho nového pravou nohou a s úsměvem na tváři ! Já jsem si přes vánoční volno, dala od blogu malou pauzu a postla vám jen silvestrovský Tally Weijl článek. Dnešním článkem se chci vrátit do stejného pravidelného postování na blog, jako byl minulý rok. Myslím si, že jste si na to zvykli, ikdyž je to celkem časově náročné, budu se snažit to stíhat a třikrát týdně vždy něco nafotit, napsat a následně nahrát. Pro začátek postuji článek plný fotek z Vánoc a pár slov k tomu.....Jak jsem Vánoce proižila, co jsem dělala, kde jsem byla.. ? Myslím si, že spoustu rodinných věcí a tradicí by si měl každý nechat sám pro sebe a mít alespon' trochu soukromí, ale pár věci vám z letošních Vánoc odhalím. Tyto Vánoce jsem rozhodně nefotila každé jídlo, co jsem snědla a každý můj krok, ikdyž to občas dělám.. =D V tomto článku se toho ale v podstatě dozvíte celkem dost. =) Tak jdeme na to !!


 Ještě těsně před Vánocemi jsem se stihla sejít s krásnou instagramerkou Blondie on travels , se kterou jsme sedly na kávu a suprově pokecaly..=)


 První vánoční dárek, který mě neskutečně potěšil !! Šála s monogramem od Monogram for you.cz .

 Den před Štěsdrým dnem jsem ještě rychle běžela na shellac a nakonec jsem zvolila nude barvu ve spojení se zlatou, červenou si dělal každý a nějak se mi zasteklo po světlých tónech. Nail Lounge Chodov, kde jsem vždy spokojená a nehty mi stále skvěle drží !! =)

 Druhý skvělý dárek od mé kamarádky. Vtipná sklenice na víno, která je naprosto super...

 ....A hned mi pomohla při balení dárku na poslední chvíli, tyto Vánoce jsem hold nestíhala...

Naše Vánoce byli letos docela dost odlišné od těch předchozích. Proč byli jiné ? Můj dědeček se ocitl nečekaně v nemocnici a tak jsme poslední dny před vánocemi neřešili nic jiného. Musela jsem v posledních chvilkách makat na spoustě práce a že ji před Vánocemi bylo opravdu až až !!! Byla jsem šíleně unavená a ve stresu ze všeho a měla starost o dědečka.. Nebyla jsem rozhodně jediná a místo Vánoc jsme zařizovali spoustu věcí okolo, protože zdraví je na prvním místě. Ani po tom všem jsme neztratili v rodině optimismus a vše si užili, ale zkrátka to bylo jiné než obvykle.



Dopoledne na Štědrý den jsme vždy chodili na Kampu a projít se Prahou. Letos jsme po dlouholeté tradici nakonec udělali změnu a byli na venkovní sešlosti u známého, kde jsme se ale také moc příjemně naladili. =)

Štědrovečerní večeře byla taky v trochu jiné sestavě než obvykle a ikdyž jeden člen naší rodiny ji trávil v nemocnici, tak proběhla v poklidu a moc hezky. Fotky z večera si ale nechávám jen pro sebe. =)
 Nejsuprovějším dárkem byl nový objektiv, který jsem hned následující dny testovala a zkoušela, do ted'ka se oba ještě navzájem poznáváme a učím se =D. Na následujících fotkách uvidíte výsledek a změnu, která je s novým objektivem rozhodně dost viditelná ! =)








 Po Vánocích jsme se jeli odreagovat na Šumavu na čerstvý vzduch a do sněhu, který v Praze na Vánoce nakonec nebyl...
Fotky alá seznamování s novým objektivem. =)



 Udělali jsme si i výlet kousek za Šumavu do Německa na jednodenní lýžování. =)




V den odjezdu ze Šumavy jsem vám ještě stihla nafotit silvestrovský Tally Weijl outfit...Četli jste ? Link HERE.

 Jeden den na otoču v Praze a další den opět hurá na hory....




Tři dny před Silvestrem jsme opět vyrazili na hory. Tentokrát poprvé do Krušnách hor na Klínovec, kde jsem byla uplně poprvé a pochopila jsem pojem Krušné hory !!! =D Ale o tom později...
Silvestrovskou výpravu jsme domluvili poměrně na poslední chvíli a sesmlouvali jsme ubytovaní v podmínkách, jak se říká : ,, Na punkáče''=D...
Kamarád sehnal ubytování asi pro 15 lídí, nebo spíš takhle... Počet zas tak nehrál roli...Proč ? Bydleli jsme v jedné místnosti ( Stará společná párty místnost ve strém hotelu )... Každý si vzal karimatku, spacák a z toho co jsme na míste posbírali, jsme si udělali svoje lóže.. =D V jedné místnosti jsme udělali společenský stůl, několik ložnic a pití chladili za oknem =D... A co ? Nebudu říkat, že jsem byla ze začátku v dost velkých pochybách.....Ve finále jsem si ale řekla, že tohle je přeci zážitek a adrenalin, jsme mladí, tak kdy jindy tohle absolvovat ? Za me určitě lepší než trávit Silvestr v přeplněné Praze bez sněhu !!

 Všechny aktivity probíhaly v jedné místnosti, sprchu a záchody jsme ale naštěstí měli !!! =D
Na snídaně jsme chodili do hotelu a obědy i večeře jsme měli po restauracích a hospodách. =)
Rozhodně to ale nebylo na blogerský room tour instastory.. =D..

 Bez práce nejsou koláče, pracuji neustále každý den... Naštěstí mám tu výhodu, že mohu pracovat i na dálku a přes telefon. Obstarat všechny instagramy o které se starám a tak jsem úplně bez práce nebyla ani jeden den....Vše má své výhody i nevýhody. =)






 Po první noci v našem špičkovém pokojíku pro všechno =D, jsme se rozhodli vyrazit lyžovat, ikdyž počasí bylo nic moc...
Tady vysvětlím ty Krušné hory.... Prý na Klínovci skoro nikdy nenarazíte na moc dobré počasí a to jsem poznala. Lyžování, kdy člověk nevidí ani půl metru před sebe, zamrzlé vlasy i úsměv, padající nezorientovaní lyžaři a snowbordisti. Každopádně v partě a při zahřátí alkoholem si člověk užije i to ! =D
 I večer před Silvestrem neproběhl bez alkoholu... Po těhlech Vánocích rozhodně potřebuji detox ! =D


Silvestrovské ráno bylo deštivé a tak nemělo smysl vyrážet na sjezdovku. Tak jsme si místo toho udělali výlet do Karlových Varů.  Bohužel jsem zapomněla baterku do fot'áku a tak jsem používala k focení jen telefon a kvůli tomu jsem toho ani moc nevyfotila, protože už jsem zvyklá skoro ve všech ohledech používat jen fot'ák. Myslím si, že jsem ale ve Varech rozhodně nebyla naposledy a ještě tam vyrazím a napravím to spoustou nových fotek.. =)







Silvestrovskou noc jsme načali výbornou společnou večeří v Božím Daru a pak si v našem společném pokoji udělali vlastní večírek. Bylo to super ! O půlnoci jsme odpálili pár rachejtlí, políbali se a popřáli si jen to nejlepší do nového roku. Proběhlo pár krkolomných opileckých pádů na ledu a sněhu, ale nikomu se nestalo nic vážného, spíš naopak to byla o to větší sranda.. =D

Ani letošní Silvestr by se ale neobešel bez symbolické flatlayové fotky ! =)

Všem vám přeji skvělý rok 2018, jděte si za svými sny, buďte na sebe hodní a opatrní, odpouštějte si, ale taky si nenechte srát na hlavu ! Ale co je nejdůležitější ?! - ZDRAVÍ, ikdyž často neovlivnitelné... ...K tomu už potřebujeme to štěstíčko ... Tak snad se nám ten budoucí rok vydaří.

Vaše....



You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY