Pink fur and ripped clothes

by - 9:16:00

Heslo dnešního článku : Nic nedělej napůl ! 

Tak v první řadě, abych byla upřímná... Tento outfit jsem vám vůbec nechtěla fotit....Tím, že je ted' brzo tma, mám práce nad hlavu, tak je skoro nemožné něco normálně a kvalitně nafotit... Dnes ráno jsem klasicky chytla depku, že nemám co postnout další den na blog. Neměla jsem žádné fotky do článku atd... Ještě k tomu jsem měla do večera o zábavu postaráno a bylo absolutně nemožné se s někým spojit, aby mě někde vyfotil.... Ale nechtěla jsem vás zklamat když byla přes Vánoce taková dlouhá pauza.
Každopádně jsem si vše sesumírovala v hlavě a řekla si, že bych vám chtěla postovat jen kvalitní a obsáhlé články s dobře nafocenými fotkami...Když už, tak pořádně a nechci vám postovat na rychlo něco, co jsem vyfotila na špinavé ulici za pomocí kolegyně z práce, která drží fot'ák poprvé v ruce...=D Tak nějak to proběhlo dnes a je to naposled, co něco takového postuji.
Poslední dobou mi práce opravdu dost přibývá a já nevím kam dřív, do toho mi brzká tma vůbec při focení nepomáhá...
Momentálne jsem se tedy rozhodla, že články na blogu budou 2x týdně, ale pokud budu vyjímečně stíhat, tak jich třeba bude víc. =) Pondělní Week in pictures máte podle mě rádi a tak stále každé pondělí bude a k tomu taky vždy nějaký článek bud' ve středu nebo v pátek.
Dnes tedy ještě rychle postuji můj včerejší outfit a příště už přispěji kvalitněji s vícero fotkami. =)















Čepice - Reserved - 199,-kč
Kožich - h&m - 1299,-kč ( kupovaný 3 roky zpět ) Link na podobný HERE.
Šperky - Forever 21 - 199,-kč
Svetr - Bershka - 699,-kč Link HERE.
Džíny - ZARA - 899,-kč
Kabelka - Sinsay - 299,-kč
Boty - Stradivarius - 1199,-kč


Doufám, že taky nejste tak šíleně rozlítaní jako já !!! Nezlobte se za snížení článků, ale lepší než postovat něco na rychlo a nekvalitně.

Přeji krásný víkend. =)


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY