January Tally Weijl look

by - 8:23:00

Krásný den, jak už jsem slíbila, každý měsíc budu dodávat na blog a instagram info k prodejnám Tally Weijl a taky vám každý měsíc ukážu jeden celý Tally Look.
Tentokrát jsem hlásila super slevy, které v Tally probíhají a dokonce při koupi dvou a více zlevněných kusů u pokladny získáte dalších 20% slevu na celý nákup !
Já jsem se ale tentokrát zamilovala do nové barevné kolekce a chtěla jsem vám ukázat něco přímo z ní, ale jednu slevičku na krásné červené náušnice jsem taky ulovila . =)
Víte, že já se barev nebojím a nejsem ten typ člověka, který by nosil pouze nevýrazné barvy... Takže jsem i tentokrát zvolila něco, v čem mě na ulici rozhodně nepřehlédnete a budu IN, protože tyto barvy budou vládnout letošnímu jaru !
Na dnešním outfitu jste mi zatím nejvíce obdivovali kalhoty s červenými pruhy, které ted' zatraceně frčí a navíc jsou tak moc pohodlné ! Kalhoty jsem měla v merku už delší dobu a když jsem v prodejně Tally Weijl zahlédla ještě bílou mikinu s vyšívanými kytkami, byl to jasný MUST HAVE !
Mimochodem mikinu, kterou mám v dnešním Tally looku, mají i ve světle růžovém provedení, takže jsem dlouho váhala kterou z nich nakonec vyberu =D ! Každopádně k trendy kalhotám s červeným pruhem rozhodně více seděla mikina s črvenožlutými výšivkami.
Největší oříšek pro mě byl výběr bundy, nakonec jsem se ale nebála experimentovat ani tady a sáhla jsem po křiklavě zelené....
Vše jsem nakonec okořenila dopln'ky v podobě mohutných červených náušnic, zrcadlových pilotek a baby rings.
Kabelku i boty jsem pak ladila do základní černé barvy, tady by už barevné kombinace byly moc !
Pokud byste také šli do tak barevného looku, posud'te sami, ale já jsem si v něm připadala nepřehlédnutelně ( to já ráda =D ), ale navíc tak pohodlně !
























Brýle - 149,-kč
Náušnice - 119,-kč
Prstýnky - 149,-kč
Křivák - 899,-kč
Mikina - 549,-kč
Kalhoty - 549,-kč
Kabelka - 699,-kč
Boty - 549,-kč

Napište mi do komentářů, jestli byste taky klidně vyšli v tak barevném outfitu, nebo raději zůstáváte u základních a né moc výrazných barev.

Přeji vám krásný barevný den !


Vaše....




You May Also Like

2 komentářů

  1. Ty boty se k tomu nehodí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit! Já jsem spíš na tmavší odstíny, ale tobě to moc sekne :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY