Week in pictures vol. 71

by - 8:40:00

Krásný nový týden všem, jako každé pondělí. =)
Minulý týden byl celkem fajn, vše jsem tak podle představ stíhala a nenechala jsem se ničím stresovat a přitom jsem zvládla a stihla spoustu práce. =)
Co se ale týče víkendu, ten jsem asi po 100 letech celý proležela a nic nedělala, kromě sobotní párty, která mě celkem zničila.. =D Na neděli sice plány byly, ale po dlouhé době jsem měla celkem kocovinu a nezvládla bych kromě napsání článku a umytí hlavy asi vůbec nic jiného.. Ono ale občas člověku takové nicnedělání také prospěje, ikdyž já když den proležím, tak mám ještě větší depku. než kdybych měla spoustu práce... Nesnáším nevyužité dny, ale nebojim se toho, že si to něčím v tomto týdnu vynahradím, přece jenom přes týden se nalítám všude možně až až..=)

 Pondělí jsem se probudila a čekal na mě boxík plný výborných makronek od mého přítele. Měli jsme výročí, tak mi udělal sladkou a fotogenickou radost... Samozřejmě jsem je nejdřív musela vyfotit na několik způsobů a pak jsem je teprvě snědla. =D  Makronky jsou od Mon Mon Amour a jsou to ty nejlepší makronky, co jsem zatím jedla...



 To jsem tak jen náhodou vlezla do pár obchodů a ty slevy se nedaly nevyužít !!
Tento týden plánuji malý haul plný slev, jen doufám, že mě někdo vyfotí, abych vám článek mohla napsat... =D Jak říkám, o víkendu nebyla ani chut' a síla na focení...

 Boty jsem vám ale už vyfotila !! =) Odkud a za kolik, se dozvíte brzy. =)


 Pane booožeee !!! Ve Waf Waf budou už i lívance a já jsem mezi prvními, kdo je ochutnal, protože zatím ještě nejsou v prodeji, ale já jim je na instagram už musela fotit. Musím říct, že jsou zase TOP, jako všechno z Waf Waf, ale o to horší bude mé odolávání při nadcházejících focení... =D

 nové matné nehty z Nail Lounge Chodov, které tentokrát vážně miluju !! Skvělý tvar, délka a dokonalá barva.
No a taky nová rtěnka z Nyxu, já musím vyzkoušet každou novinku.. =D Za mě ostín rtěnky taky bomba a nanáší se mi taky moc fajn a příjemně, ikdyž dost lidí tvrdí, že jim tahle houbička nevyhovuje...


 Po měsíci opět v krásném Studiu Floren !!! Já ty jejich kytky zbožn'uji !!!

 Kávu jsem tenokrát stihla jen take away a jak jinak než v Cacao Prague a s Nemlékem !

 Brácha už měl sice 18 na konci Prosince, ale to jsou Vánoce, Silvestr a nějak jsme to nestihli oslavit... Spontálně jsme se v sobotu na rychlo rozhodli a vyrazili... Od nového roku jsem nikde na párty nebyla a tak mi to dalo celkem slušně zabrat a navštívila mě paní kocovina...Ale 18 se musí zapít pořádně ne ! =)

 Víkend plný nicnedělání, povalování, vyspávání a léčení se z kocoviny.
Obaly na fotce - Pockis.cz
 Nakonec má oblíbená nová fotka v nejoblíbenějším bombru, který je jak stvořený pro mě. Kde jsem ho koupila a za jakou cenu se dozvíte v příštím postu na blog. =)

Tak vám přeji krásný a úspěšný týden ! =)


Vaše....





You May Also Like

2 komentářů

  1. Nádherný fotky <3 A bomber úžasný! Ty perličky :))

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky :) občas človek musí aj nejaký deň preleňošiť..je smutné, že nás k tomu väčšinou doženie choroba alebo kocovina :D:P

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY