Week in pictures vol. 67

by - 8:19:00


 Krásné lednové pondělí všem !!
Jak už jsem psala v minulém článku, práce se mi kupí, sice je to někdy náročné, ale lepší než kdyby práce nebyla.
Minulý týden jsem se na různých krásných místech v praze ocitla čistou náhodou a většinou z pracovních důvodů....Jaké místa to byly, zjistíte v průběhu článku. Ve finále to je fajn, protože díky tomu vám do dnešního week in pictures mohu postnout hezké fotky... Celý týden běhám sem tam po celé Praze kvůli focení různých produktů nebo firem a dny většinou plánuji na poslední chvíli, protože z minuty na minutu se vše mění... Vždy jsem o takovém zaměstnání snila, přece nebudu každý den sedět zavřená na jednom místě stále dokola, to jsem si ale nedovedla představit, jak taková práce dokáže být náročná. Tento pátek už jsem necítila nohy a poprvé v životě si zavolala taxi přes den, protože už jsem neměla sílu jet mhd zase přes celou Prahu , ještě když jste celý den na podpatcích...Samozřejmě jezdím i autem, ale po prvních zkušenostech s ranní dopravou přes všední dny v Praze a s nesmyslně předraženým parkovným, jsem se rozhodla, že autem nejde jezdit stále...
Tak a tady malý souhrn toho hezkého, co se dělo minulý týden :



 Mojí mamince bylo 50 !!! Kde jinde bych ji koupila květinu, než právě ve Studiu Floren ! Samozřejmě, že od nikoho hezčí nedostala a byla z ní nadšená a stále nám doma drží a voní...

 Malá pauza na oběd během pracovního dne, kterou jsem musela zakončit sladkou tečkou na nervy ! V Pizze Coloseum mají ten nejlepší Chesekake, Číský dort a nebo Cheesecake, jediný dort, který má hned několik názvů.. =D
No nebo mi tak moc chutnal z toho pracovního vyčerpání a velkého hladu... Opravdu nevím, ale už mám věrnostní kartičku a musím na něj znovu !


 Moje dvě spřízněné duše !!! Za život jsem měla spoustu kamarádů a kamarádek, ale jen ty praví zůstávají stále ! Sobotní oběd, hovory o životě a protože mě mají tak moc rádi a pomáhají mi, nafotili jsme společně spoustu fotek, protože toho slunečného počasí se muselo využít !

I po Vánocích jsme si s mamkou udělaly radost a objednaly si ty nejkrásnější skleněné hrnečky z 4home



 Z pracovních důvodů jsem se právě octla na Terase u prince, kterou tak moc zbožńuji. Měla jsem zde fotit příslušenství k telefonu, ale protože je zima a už ve 16:00 je hnusná tma, tak se prostě nezadařilo... Tak jsme do sebe aspon' hodili rychlý drink. =)
Né že bych neměla zimu ráda, ale když je bez sněhu.. =/ No a co vám budu, ta brzká tma mi neskutečně komplikuje insta život.. =D



 Po asi třech týdnech je čas se vrátit zpět do formy, než tu zase bude plavková sezóna... Museli jste si všimnout, že dietu rozhodně nedržím, ale cvičit musím. Konečně jsem vám tedy udělala v John Reed Fitness fotky i na fot'ák. =)



Focení a kávička s instagramerkou Blondie on travels. Čas kdy nemusíte řešit, že si kávu nebo zákusek stokrát vyfotíte, než vůbec začnete jíst, protože jste obě dvě úplně stejní magoři.. =D
Tentokrát jsme ale fotily pro Pockis.cz =)




Sobotní večer doma s masovými fondue a vínem. =)
Pro mě asi nejlepší a nejklidnější chvíle z celého týdne, kdy jsem se konečně odreogavala od pracovních věcí.



Nedělní večer na jedničku s mým klukem. Večeře v Palatinu a moje nejoblíbenější sépiové těstoviny s krevetami a Aperol.

Slané si žádá sladké, obří cappuccino v McCaffé a nejlepší zákusek co znáám !!! - Profiteroles, pokud jste ještě nikdy neměli, musíte to okamžitě napravit ! =)

Dobře no....Zašla jsem do jednoho obchodu, ale nic jsem si nekoupila, ikdyž ty slevy lákají..Nakupování se ted' vyhýbám... Musím sakra šetřit a chci vyjet na nějakou krásnou dovolenou, tak uvidíme jak dlouho mi to vydrží. Každopádně jsem se zastavila v Nyxu, kde jsem nutně potřebovala doplnit dekorativní kosmetiku, která mi došla.. =)

Krásný večer jsme zakončili v kině na novém filmu s mojí láskou Zacem Efronem =D.. Ano je mi 23.. Ale od High School Musical je to moje platonická láska, krom Justina Biebera =D...
Největší showman je skvělý muzikál, na který holky musíte zajít, ale radím spíš bez svých partnerů, je tahle zpívaná romantika moc neba.. 


Tak vám přeji úspěšný nadcházející týden ! Mějte se báječně.


Vaše...




You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY