Week in pictures vol. 73

by - 9:13:00


 Krásné pondělní dopoledne ! Doufám, že jste si přes víkend odpočinuli a jdete se spoustou energie do nového týdne ! Minulý týden byl hlavně v znamení srdíček a kytek na každém rohu, protože byl Valentýn. Taky bylo pár krásně slunečných dnů, ale bohužel o víkendu lezavá škaredá zima, takže jsem oba večery strávila doma s dobrým jídlem a vínem u telky. Jsem ale ráda, protože jsem se konečně pořádně vyspala a odpočinula si. =) Ikdyž jsem si ale o víkendu připadala, že jsem konečně na chvilku vypla od práce a ničím se nestresovala, tak se mi stalo celkem dost nepříjemných věcí, kvůli nepozornosti. Nejen tedy, že jsem se snažila vypnout od práce, asi jsem vypla úplně na všechno ! V pátek večer jsem poprvé v životě zapomněla vypnout světlo v autě, takže celou noc svítilo a ráno jsem nemohla nastartovat, tím pádem celé sobotní dopolední plány byly v tu ránu pryč ! To mi ten víkend hezky začal... V neděli jsem v Obchodním centru nechala klíčky od auta na záchodě a šla na manikůru, došlo mi to až za 2 hodiny, když sem chtěla jít k autu a jet domů.... Naštěstí je někdo donesl na Informace !! Děkuji, tohle se mi taky stalo poprvé v životě !! A do třetice všeho dobrého...V neděli večer jsem hodila do umyvadla plavky, protože jsme byli s přítelem plavat, chtěla jsem je umýt z chlóru... Nechala jsem zapnutou vodu, odešla, zapomněla na to a vrátila se, až když voda šíleným proudem tekla do chodby na koberec, takže jsem nás doma lehce vytopila...=D Tím doufám, že to skončilo a dnes se probouzím s nastartovanou myslí do nového týdne ! =D Držte mi palce, at' to nepokračuje dál ! =D
Ted' už zpět k celému minulému týdnu. =)

 Koupila jsem si boty, nešlo prostě odolat a mamka si koupila úplně ty stejné !
Byla jsem na skok ve Fashion Aréně z úplně jiného důvodu, než si koupit tenisky, ale tak už se stalo a já je miluju ! Adidas - slevy 1990,-kč.




 Ve Studiu Floren se kouzlil Valentýn. Tyto nádherné kytky se tam tvořily k Valentýnu, št'astné ženy, které tyto krásky dostaly ! Je to doslova umění ! Co myslíte ?

 Jedna z mých office v minulém týdnu, vylepšená o výborný cheescake - Cobra bar.

 Nádherné skryté výhledy v Praze. Měla jsem pracovní schůzku u kolegů v kanceláři. V takové kanceláři by se mi pracovalo samo a ještě při tak nádherném počasí. =)

 Valentýn na running sushi na Chodově , na které jsme měli chut' už snad měsíc. Spíš jsem nečekala, že na Valentýna tam bude chtít každý, rezervace nefungujou a budem čekat ve frontě, než se uvolní místo.. =D Katastrofa a do ted'ka nevěřím, že jsme v té frontě vydrželi čekat ! =D



 Byla jsem vybírat další Tally Look. Už tento týden bude na blogu ! Bat'ůžek jsem vám už musela ukázat hned, protože to byla láska na první pohled a takhle krásně na mě mrkal, hned jak jsem do Tally Weijl vešla ! No a dokonce jsem snad první majitelka tohohle krasavce, protože ho vybalili jako nové zboží těsně před mým příchodem an prodejnu. =) =D..

 Na kávičce a výborných palačinkach v Café Mondieu na Chodově, které se stává mým novým oblíbeným místem. Příště tam jdu zkusit snídani a večeře tam bude taky určitě dokonalá ! Víc poboček v Praze prosíím !!

 Protože jsem o víkendových večerech spíše relaxovala a šla spát brzy. Byla jsem pak aktivní. S přítelem jsme vyrazili plavat a do sauny ( Bohužel jsem to nezdokumentovala, nechtěla jsem u bazénu šaškovat s fot'ákem =D ) a v neděli jsem byla s holkama cvičit v John Reed Fitness.

 Hříšný tanec a dovoz mých oblíbených Gambaret ( Sépiové špagety s krevetami ) z Pizzerie Palatino. Odpočinkový večer a usla jsem s narvaným pupkem !

 V neděli dopoledne jsme byli nafotit Tally Weijl outfit v celé partě. Byla sranda, doufám, že vznikly nějaké fajn fotky. =D Aspon' vždy na oplátku a trpělivost u mého focení, taky vyfotím holky já.. =D

Zmrzlý po focení jsme zašli na vynikající oběd do Restaurace Bolleta.

Tak takový byl můj minulý týden. =)
Doufám, že tento týden bude ještě lepší bez takových malérů co jsem napáchala ten minulý.. =D

Tak si ho všichni užijte !

Vaše....



You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY