February Tally Weijl Look

by - 10:46:00

Tak jste si to na Instagramu odhlasovali a články budu vždy v pondělí a v pátek ! Každopádně se mi to i šiklo, protože začátek týdne jsem měla poměrně nabitý a nestihla bych článek do středy kvalitně připravit.
Dnes postuji již třetí Tally Weijl outfit ! Tentokrát jsem šla do mých oblíbených barev ve světlounkém podání. Aneb baby blue, baby pink a v hlavní roli mrkajicí batůžek, podle kterého jsem celý outfit tvořila. Jasně, že první věc, která byla tutovka, byl právě bat'ůžek a už když jsem do Tally Weijl vcházela, tak na mě z dálky mrkal. Dokonce jsem prý jedna z prvních majitelek, protože ho vystavili k prodeji pár minut před mým příchodem na prodjnu... Takže to byl zase osud ! =D
Další kousek, který si mě získal na první pohled byla mikina se zvoncovými chlupatými rukávy. Myslím si, že nejsem jediná, koho zaujala... Hodně z vás mi na ni totiž psalo a každý koho jsem potkala, když jsem ji měla na sobě, se nad ní doslova rozplýval. K těmto dvěma neodolatelným a nepřehlédnuteůným kouskům jsem oblékla klasické černé slimky, ale ne jen tak ledajaké !!! Mají totiž push up efekt na zadek, takže si v nich připadam jako Kim =D !!.. Víte, že malý zadky nikoho v dnešní době nezajímají, takže doporučuji tyto kalhoty pořídit. Mimo to, že v nich budete mít skvěle vytvarovanej zadek, jsou i děsně pohodlný a skvěle sedí na těle.
Dalším trendy kouskem outfitu jsou kované boty, ve kterých jsem ted' lehce mrzla, ale na jaro budou naprosto dokonalé, vždy jsem o těchto provzdušněných snila.
Ve finále doladěno černými brýlemi a decentními jemnými šperky pro oživení celkového looku.


























Brýle - 199,-kč - Link HERE.
Náušnice - balení po více kusech - 149,-kč.
Náhrdelník - 149,-kč Link HERE.
Baby blue křivák - 1299,-kč - Link HERE.
Mikina - 699,-kčLink HERE.
Kalhoty - 699,-kč - Link HERE.
Batoh - 549,-kč - Link HERE.
Boty - 799,-kč - Link HERE.


I dnes doufám, že pro vás outfit byl inspirativní a pokud vás některý z kousků zaujal stejně jako mě, zajděte si na jednu z poboček Tally Weijl, vše je totiž z jejich nové kolekce, kterou jsem si zamilovala !

Přeji vám skvělý víkend !

Mrk.

Vaše...





You May Also Like

1 komentářů

  1. Krásně sladěné :) Bundička perfektní!

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY