Austria 2018 Fotoreport

by - 8:24:00

 Po týdnu jsem opět zpět na blogu a hned s obřím článkem, nebo spíše s fotoreportem z Rakouska.
Fotek mám opravdu strašně moc a tak jsem vám je všechny do dnešního článku napostovala. Nebudu vám popisovat každý náš krok, ale spíš na vás chci přenést pravou horskou a sluneční atmosféru, plnou úsměvů a dovolenkové nálady.
Na dovolenou jsem potřebovala jako sůl ! Provětrat hlavu, zapomenout na pracovní věci, nabrat inspiraci a načerpat sílu. A to se povedlo ! Připadám si jako znovuzrozená, ale ráda bych už zase někam vyrazila.. =D Myslím si, že ale člověku tyhle krátké dovolené v pracovním procesu prospějou a pak je v práci ještě produktivnější, než kdyby byl stále v jednom kole.
Každopádně jsem byla s rodinou v Rakousku a na stejném místě jako minulý rok - Maria Alm. Před rokem jsem vám taky psala velký článek - Link HERE.
Už se budu asi po několikáté opakovat, ale rodinná dovolená je skvělá, pokud máte dobré rodinné vztahy, zasmějete se někdy i víc než s kamarády. Čím jsem starší, tím si to více užívám. Pamatuji si, že v období puberty jsem se rodinným dovoleným i výletům vyhýbala a ted' jsem tomu opět přišla na chut' a jsem za to moc ráda. =)




Sobotní cestu do Rakouska jsme si zpříjemnili zastávkou v německém městečku Passau - Pasov. Kde jsme se zastavili na dobré kávě v Black Bean a koukli po obchodech. =)

Jakmile člověk přijede do Rakouska, hned je ta cesta malebnější a pohádkovější. =)

Radost z Pasova - rosegold náramek z Butlers.



První den hned po probuzení ! Lepší počasí jsme si přát nemohli ! Tak to se musí využít na nějaké balkonovky ne ? =D
Mimochodem na bydlení jsme měli pronajatý malý byteček kousek od lanovek. 

Tak si ten první den hned v začátku zpříjemníme ne ? Tuhle placatku jsem kupovala vyloženě na tu tento moment ! =D=)


 Tretters Gallery Spirits Shop mě take jednou lahvičkou vybavil ! Dovolenou si člověk musí užít na 100% a kdy jindy pít dobrý alkohol než na dovolené ?

 Konečně na vrchu Hochkonig, kde jsou na každém rohu tyto lavičky ve tvaru královské koruny.




Hory bez Aperolu jakoby nebyly ! Na to jsem se ták těšila ! A dobrá káva k tomu. =)


 Mama zdokumentovala zákulisí mých fotek. =D Za každou fotkou stojí velká dřina, nemyslete si ! Zatahování břicha, nepřirozeno přirozené pózování atd.. =D

 Výhledy a modrá obloha ! Miluju to !







Tuhle moderní horskou hospůdku jsme si oblíbili nejvíce. Příjemné prostředí, skvělá obsluha, krásně servírované nápoje a jídlo. Jestli někdy pojedete lyžovat na stejné místo, tak doporučuji ! Die.Deantnerin












Další oblíbenou hospůdkou byla taková rakouská klasika nahoře mezi sjezdovkami. Chlívek s kozičkami, obsluha v krojích a klasické rakouské specialitky. Když už, tak už... A tak jsem si dala největší kalorickou sladkou bombu, co jsem mohla - Germknodel. Taky ho máte rádi ? =D



Při nákupu potravin jsem zase zjistila o jaké novinky přicházíme ! Tyhle zmrzlinky a hlavně ta Kinder Bueno je totálně skvělá !






Třetí den nám už počasí tolik nepřálo, ale my si tím nenechali skazit náladu a udělali si jiný program. Lyžovat ve sněhu a dešti podle mě není absolutně radost !
Prošli jsme se po malebném městečku a zašli na dobrou kávu do místního pekařství.

















Odpoledne jsme pak strávili v nádherném hotelu Eder, který řadím mezi nejhezčí hotely, které jsem navštívila ! Krásné designové věci, nápady i architektura, navíc milý personál a úžasné wellness, myslím, že fotky mluví za vše ! 




Poslední dopolední lyžovačka a loučení s malebným městečkem Maria Alm. Moc jsme si to užili a příští rok se ráda vrátím. =)





Cestou zpět jsme si zase udělali zastávku v Salzburgu. Počasí moc nepřálo, takže jsme se prošli hodně rychle kvůli dešti. Každopádně tohle krásné město mě zaujalo a plánuji se tady někdy zastavit na delší dobu. =) P.S. : Nic jsem si nekoupila, peněženku jsem udržela zavřenou v kabelce... Naštěstí.. =D



Tak kam příště ? Nějaká doporučení ?


Mějte se krásně !


Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY