Week in pictures vol. 78

by - 7:38:00

 Krásné jarní pondělí všem, věřím, že jste plní energie z toho sluníčka, já jsem z toho úplně nadšená !
Přes víkend jsem si dokonce vyměnila zimní šatník na letní,  ale taky jsem zjistila, že musím zajít na nákupy a tu letní zase lehce obměnit ! No chtěla jsem ale přeci sakra šetřit na cestování !! Ale cestovat chci v nových hadrech ! To je prekérka holky, jsem náročná a musím ještě víc vydělávat =D ! Jediný štěstí je, že nepotřebuji hadry z Pařížský, to bych už rozhodně nevyžila ani týden...! K tomu všemu jsem ještě zapomněla, že ještě utrácím miliony za jídlo... ! Je to se mnou náročný no..
Naštěstí mám ale plno plánů v následujících třech měsících a miluju, když je neustále na co se těšit, protože o tom to mládí přeci je, ne ? V nedohlednu mě čekají na otočku Benátky s holkama, následně romantika s přítelem v Barcelóně a vše zakončím splněním snu v Berlíně na koncertu Beyoncé a Jay-Z ! Ale tím teprve startuje léto a já bych ráda ještě někam dál než jen po Evropě a minimálně na týden, tak mi držte palce, protože já neudržím korunu =D ! Musím se ale pochválit, že nákupy oblečení už se mi podařilo lehce omezit a díky tomu ted' zažiju tohle všechno plánované dobrodružství !


V pondělí o Velikonocích jsem tak trochu zapomněla fotit a jen si užívala klasické hodování a popíjení...

 Úterý pak začalo skvěle schůzkou s Lickou kvůli plánovanému Not only BL Fashion bazaru. Musím říct, že se máte na co těšit a postupně vám budeme vše prozrazovat. =)


Po schůzce jsme jako jedny z prvních ochutnaly WafCream - nový Waf Waf produkt - udělej si vlastní zmrzlinu, kterou si můžete dát třeba dnes, pokud dorazíte na Waf Waf narozeniny.

Taky si konečně můžete dát ve Waf Waf wafli nebo palačinku do kornoutu.


 Jarní nehty opět z Nail Lounge Chodov. Líbí se vám ? =)
 Výborná véča v Koulovně na Hájích. =)

 Dorazily dárečky od Tally Weijl, kterými vás obdarujeme na Not Only BL Fashion Bazaru.

Po dlouhé době moje milované Cappuccino s Nemlékem z Cacao Prague.

 Sluníčková páteční nálada - foto ,uví za vše ! Konečně teplo a to chce selfiečkooo ! =D


Pracovne ve Vnitroblocku a tak jsem si to zpříjemnila ! Burger výborný a káva taky, ale nemají Nemléko, to mě zklamalo. Jinak jsem si tu opět připadala skvěle. =)





 Naprosto úžasné sobotní dopoledne strávené na vyhlídkách u Vyšehradu, sem bych chtěla chodit v létě častěji a když bude zavřená Náplavka, o to spíš ! Je tady božsky ! =)

 Konečně oběd venku na zahrádce ! Já to miluju a miovaný Aperol, teda spíš Aperoly.. =D Pizzeria Palatino Pankrác.


A odpoledne ještě na matějskou ! Letos už podruhý =D. Tentokrát jsem si odnesla vysněné obří Toblerone, které mi Luky vyhrál v házení míčku do různě zdálených dírek za klecí..=D Ale nastrkal do té hry tolik peněz, že by nás to možná vyšlo levněji, kdyby jsme ho normálně koupili.=D Ale chtěl mi udělat radost, viděl jak se na to Toblerone koukám...

Tak snad bude tento týden prosluněný celý ! Protože koukat na ty vysmáte tváře lidí a mnohem barevnější outfitové kreace, je prostě super dobíječ energie !


Mějte se krásně !


Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY