Spring evening outfit

by - 9:16:00

Páááátek is here.... YEEEEEES !
No tak už jsem myslela, že vám na instastories nahraju omluvu a dnešní článek nebude, protože jsem tento týden v jednom kole. Ale já se hecla a celý včerejší večer upravovala fotky a dala dohromady dnešní outfit post, protože co bych pro vás a aktivní blog neudělala ! Každopádně tento týden se toho sešlo více najednou a do toho všeho pro vás ještě s Luckou Šumovou a Love and story design plánujeme Not Only B&L Fashion bazar a jedem jak jinak než na 100%, aby bylo vše dokonalé ! No a mimo to mám taky po dlouhé době taneční vystoupení a to zrovna dnes v Hodoníne na Dufi Fashion jarní módní show a k tomu všemu klasicky nálož ostatní práce... A to bych nebyla já, kdybych mezi pracovními věcmi taky nestihla spoustu skvělých eventů, kde nechci chybět, takže furt někde lítám..=D Ale tak to má být, nesnáším sedět doma na zadku a nic nedělat, ikdyž poslední dobou bych to potřebovala i se zahozením telefonu minimálne na 24 hodin, abych měla takovou malou regeneraci..=D

Dnešní outfit do jarního večera, pohodlný a plný růžových odstínů, oživen trendy kostkou a červeným lemem na kalhotech.=)























Čepice - h&m - 349,-kč.
Triko - h&m - 299,-kč.
Křivák - Stradivarius - 1299,-kč.
Kabelka - Tally Weijl - 549,-kč. Link HERE.
Kalhoty - Tally Weijl - 549,-kč. Link HERE.
Boty - Stradivarius - 299,-kč ve slevách !



Tak mějte skvělý víkend !

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY