CzechWedding photoshoot - Zahrála jsem si na nevěstu

by - 10:30:00

Přeji vám krásný pátek ! Protože tento týden nevím kde mi hlava stojí a ještě dnes odjíždím an otočku do italských Benátek, není čas na velké rozepisování, ale o pravidelný páteční příspěvek na blog jsem vás nechtěla ošidit ! Došlo mi, že vám sem tam ukážu na instagramu nějakou fotku z focení pro CzechWedding , kdy jsem si zahrála na nevěstu..Fotek mám mraky, ale určitě se mi nepovede je na instagram nahrát všechny a tak jsem se rozhodla, že vám je tedy nahraju do dnešního blogového postu.

CzechWedding se v první řadě chlubí nádhernými lapači snů a taky TUTU sukněmi,  oba tyto produkty mají v prodeji - Links - DreamCatchers , TUTUskirts . Pokud by jste chtěli sukně i lapače vidět na vlastní oči, tak budou v prodeji i na našem  B&L Not only fashion bazar !!
 
Tohle focení vzniklo naprostou náhodou a nebylo nijak hodně připravované, spíš bych to nazvala takovou improvizací, ale díky nadané fotografce Dáše Kollárové vznikly opravdu bohovské snímky. Utěšovala jsem se, že kdybych nikdy neměla svatbu, tak budu mít alespon' svatební fotky..=D
Pózovala ještě Lucie Šumová a taky majitelka CzechWedding. Květina je z úžasného Studia Floren.
























 Pokud se vám fotky líbí, v CzechWedding vám rádi podobné předsvatební/svatební focení zařídí. =)


Následovala i jedna kratší královsky modrá TUTU skirt. =)







Přeji vám překrásný jarní víkend !


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY