Week in pictures vol.81

by - 9:14:00

A máme tady opět začátek týdne a zítra volno, což je skvělý ! Počasí je stále skvělé a neuvěřitelně me nabíjí pozitivní energií. Poslední dobou mám opět mnohe víc práce a plnou hlavu myšlenek co dřív a do toho si chci samozřejmě užívat krásného počasí a věnovat se blogu. Taky se každým dnem blíží náš B&L Not only fashion bazar  na kterém s holkama do toho všeho taky na 100% makáme, aby akce stála za to a vy jste si ji společně s námi užili !
Nechci nic zakřiknout, ale za poslední dva týdny mi přišlo spoustu nových nabídek, což mě strašně těší a budu mít jisté výhody i pro moje instagramové followers a pravidelné čtenáře. Taky pro vás chystám něco uplně nového a tím je YouTube video, které bych chtěla natočit už tento týden. Dost nad tím přemýšlím a nechci šlápnout vedle a stále zůstat na stejné vlně jako jsem do ted' s blogováním a být sama sebou, rozhodně bych nechtěla aby se ze mě stala prvoplánová youtuberka. Tak doufám, že se video vydaří a nebude jako každé druhé na české YouTube scéně a nebo se nedej bože neztrapním !! =D Pokud máte nějaké rady a nebo je něco, o čem bych měla videa točit, všechny nápady a myšlenky beru, takže mi napiště, budu jedině ráda ! =)
Bud'te ve střehu, protože se budou dít velké věci !

A jaký byl můj minulý týden ? ....



 Božská sladká snídaně na prosluněné terase v If Café. Buchtičky se šodo byla naprostá slast, ale pak jsem se o to dýl trápila v posilce ! =D

 Skvělá donáška Moeta od TopAlkoholu , odpálím ho v květnu na moje narozeniny. =)




 Následně taky sladká donáška až z Frýdku Místku od Elizebet official. Výborné sladké dortíčky nám s holkama udělaly radost a otestovaly jsme je, protože vy se na ně můžete těšit na našem  B&L Not only fashion bazar  , kde pro vás budou For Free !


 Aby těch donášek pro minulý týden nebylo málo, dorazil mi taky piknikový koš plný ovoce a DoubleDutch tonicu, nechyběl taky Beefeater gin. Vy si o totožný koš budete moci zasoutěžit dnes večer na mém instagramu ! =)

 Dorazilo taky spoustu poukázek od Fashion brands, které budete moci získat opět na B&L Not only fashion bazar.

Fotky z focení pro CzechWedding, kdy jsem si zahrála na nevěstu jsou taky ready a je jich spoustu a tak přemýšlím, že vám k tomu napíšu celý článek plný fotek. Co vy na to ? 

Příjemná schůzka na zahrádce v Cacao Prague s ještě lepší kávou, tady jí mám opravdu nejradši ! =)



 V pátek jsem byla pracovně fotit v Táboře na výlohu místního obchodu s oblečením a tak jsem spojila příjemné s užitečným a s kamarády se tady pak prošla, zašla na drink a večeři. =)



Od středy až do soboty žil Radotím lacrossem, protože tady byl jako každý rok Memoriál Aleše Hřebeského a tak jsem se lehce omámila aperolem, užívala si s kamarády a fandila bráchovi, který tady hrál. Jak je vidět, focení mi tentokrát opravdu moc nešlo.. =D


 Neděli jsem měla spíše pracovní, ale naštěstí jsem pracovala z domova a večer jsem se odměnila manikůrou a konečně i pedikůrou, když už je tu sezóna odhalených nohou =D . Nemám nervy si každé tři dny lakovat nehty na rukou i nohou. Jako každé léto jsem šla do mé oblíbené bílé barvy do Nail Lounge na Zličín.

A takhle jsem strávila nedělní večer venku u prosecca a psala vám tento článek. =)


Mějte fajn týden ! =)


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY