Week in pictures vol. 86

by - 10:33:00


 Krásný start do nového týdne všem ! Než ten nový týden odstartuju na 100% ještě se ohlédnu na střípky z toho minulého.
Minulý týden jsem měla po krat'oučké dovolené v Barceloně takový malý návrat do reality, ale překvapivě jsem to zvládla úplně v pohodě. Před Barcelonou jsem se snažila stihnout co nejvíce pracovnívh věcí a tak o to klidnější byl týden po příletu. Většina pracovních věcí byla vždy spojena s něčím příjemným a to se hned pracuje s větší chutí.





Středeční rána s holkama máme často příjemné. Holky mají odpolední a tak máme čas si společně ráno zajít zacvičit do fitka a pak se odměnit nějakou dobrou snídaní. Tentokrát jsme zase zašly do If Café a protože bylo krsáně, poseděly jsme na zahrádce. Já si po mega dlouhé době dala slanou snídani, ale byla moc dobrá ! 


Spojený příjemného s užitečným ? To byla návštěva mé skvělé kosmetičky - Kosmetika Hanka Jurašková , která momentálně změnila prostory svého studia a jsou ještě mnohem lepší než byly ! Kosmetické studio se nachází přímo v centru a je to tady krásné. Já pro Hanku fotím fotky na instagram a taky k ní samozřejmě na kosmetiku chodím a je to ta nejlepší kosmetika, co jsem kdy zažila a vždy si u ní skvěle odpočinu a odcházím s pletí jako s dětskou prdýlkou...=D










 Další spojení užitečného s příjemným a mega dobrým jídlem byl piknik na Střeleckém ostrově s holkama. Fotily jsme na instagram pro Paul Czech Republic a ještě pro další značky. Pracovní den v trochu lepším podání a jestli se ptáte, zda jsme to snědly ? Joooo, pak jsme to do sebe všechno narvaly..=D

 Ten samý den jsem se vydala na Střelecký ostrov ještě jednou s With Love Karol a navštívily jsme tuhle skvělou instafriendly maringotku, kde si můžete dát kávu, limonádu nebo taky třeba zmrzlinu a jsou tady vždy do 21:00, pokud je hezké počasí. =)





 Taky možná víte, že jsem váhala při koupi nové kabelky. Doma mám miliony malých kabelek a psaníček a taky několik těch velkých, ale většinou z těch velkých kabelek nosím 1-2 maximálně. Přes pracovní týden v kabelce nosím fot'ák, Ipad, diář, někdy i Macbook a občas i věci do fitka. Každá moje kabelka tuhle tíhu moc dlouho nevydrží a tak jsem se rozhodla investovat do nějaké dražší a pevnější, ještě k tomu, když ji tak často a pravidelně nosím. Značku Karl Lagerfield jsem si oblíbila a už dlouho toužím si u nich něco koupit, když jsem ale zjistila, že kabelky stojí kolem 9k a více, tak mě nadšení lehce přešlo. Já jsem milovník nakupování a dokážu utratit za oblečení opravdu hodně, ale za dostupné ceny, takže za 9k bych si koupila i celou skřín' hadrů..=D Raději bych v tuto chvíli tolik peněz vrazila do nějakého cestování. Každopádně jsem před nedávnem vyrazila do nového outlet centra u letiště - The Style outlets. Božeeeee !! Je tady i Karl a velké kabelky tady stojí kolem 5000,-kč a více, ano stále to není málo, ale už to zní mnohem mnohem lépe a navíc je tady mnohem lepší výběr, než v klasickém obchodě.  Nakonec jsem si tedy kabelku pořídila tady a rozhodla se pro béžovou kočičkovskou, protože si myslím, že ke mně sedí úplně nejvíce ze všech ! Doufám, že se líbí i vám. =)  Kabelku jsem si koupila tuhle sobotu a rychle ji nafotila alespon' do dnešního článku, ale na instaagram vám ještě lepší fotky udělám !! =D =)

 Příjemnou pracovní schůzku jsem taky měla v mém oblíbeném Cacau a konečně tady zkusila jejich frenchtoasty, které musím moc pochválit ! Určitě zkuste =).
 Sportovní aktivity jsem stihla 3x , z toho 2x fitko a jednou běh kolem Hostivařské přehrady. =)

V tomhle horku jedině mé oblíbené frappuccino ze Starbucksu, teplou kávu piju  v těchto vedrech minimálně.


Přeji vám opět ten nejlěpší nadcházející týden. =)

Mějte se krásně !


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY