Barcelona - Fotoreport

by - 8:11:00




Barcelona mě vždy ze všech evropských měst lákala nejvíce, ale letenky byly vždy mezi nejdražšími a tak jsem to stále odkládala. Nyní se ale situace změnila a momentálně seženete letenku kolem 2500,-kč i méně, tak toho využijte ! Já nepřemýšlela ani minutu a hned dvě letenky klofla za fajn cenu ( na Letušce ), jen s lehce nepohodlným časem příletu a odletu. Ale co ? Jsme mladí a raději ušetřím na letence, klidně zmáknu i noc na letišti ( je to dobrodrůžo ) , abych si tu dobu strávenou v tomhle krásném městě užila bez jakéhokoliv omezování.

V Barceloně jsme strávili dva celé dny a z toho dvě noci na hotelu a jednu na letišti. Zpětně jsem si uvědomila, že jsme toho i tak stihli opravdu spoustu a hlavně to nejpodstatnější, co jsem měla v plánu v Barceloně vidět, ale co vám budu....Ráda bych zůstala i déle a stále jsou další místa, která jsme nestihli.
Každopádně bych v tomto případě ale určitě potřebovala doplnit bankovní účet =D.
Ubytování jsme sehnali přímo v centru, ale skromné, takže instafriendly hotelové fotky nečekejte =D.
Za to jsem si ale naplánovala na každý den skvělý podnik na snídani. Ještě aby ne, vždyť víte, že snídaně nadevše miluju !

Fotek mám opravdu šíleně moc a rozhodla jsem se vám je seřadit chronologicky, podle toho jak jsme každý z dnů pojmuli. Do tohoto článku vkládám snad úplně všechny místa i ty méně blogerské, dokonce i fotbalový stadion !
Ke každé sérii fotek vám podám i drobný výklad. 
Pokud se taky chystáte do Barcelony, tak čtěte, protože by pro vás určité informace mohly být užitečné. =) 
Hlavně na vás ale chci přenést pozitivní summer travel mood !

Heeeree we gooo !!!!



Odlet jsme měli až večer, ale udělali jsme si ho příjemný hned od začátku... =D Let měl taky malé zpoždění a my dorazili na barcelonské letiště až po půl druhé ráno. Následně jsme nasedli do Aero busu, který z letiště jezdí přímo do centra Barcelony každou chvilku za 5 Euro. =) Ve 2 už jsme byli na hotelu, který jsme našli bez problému a ještě ve 2 hodiny ráno byly barcelonské ulice plné lidí a rušné.


Hned první den ráno jsem měla v plánu navštívit vyhlášené Alsur Café a dát si tam snídani. Ke kavárně jsme dorazili před 10:00 hodinou a bylo zavřeno !!! No jóóó, Španělové nikam nespěchají a nikam se nehoní.... ( Mimochodem docela fajn přístup - naopak pak dlouho ponocují a večeři si můžete dát klidně i v 1:00 ráno ) Otevírjí až na 11:00 hodinu, tak jsme si udělali ještě malou procházku, dali si zatím kávu a v 11:00 se vrátili, ale stálo to za to ! Lepší red velvet wafli jsem v životě neměla a celé Alsur Café bylo moc krásné s milou obsluhou a během pár minut po otevíračce bylo úplně plno !


Hned po snídani jsme si šli půjčit skůtr. Půjčení skůtru pro dva není zas tak drahé, stálo pouze 28 Eur plus 5Eur za helmy na 8 hodin, když jsme si ho ale  chtěli půjčit druhý den, kdy bylo 1.6. - (start sezóny), cena byla už o 10 Eur vyšší.





Naše první zastávka byla na barcelonském fotbalovém stadionu - Nou Camp. Tohle byla zastávka spíš pro Lukyho, ale i pro mě to byl obří zážitek. Celá prohlídka stadionu stála 22Eur a dostali jste se na místa, kam se normálně nikdy během zápasů nedostanete....
Fun shop byl taky obří a neskutečně dobře vymyšlený a každý fanda fotbalu tady musí být v sedmém nebi !!

















Další zastávka vedla na nejkrásnější barcelonský výhled ! Park Guell, který byl neuvěřitelný ! Mimo krásných výhledů i skvělá atmosféra, příjemná žívá hudba mezi skálami a krásné stavby v kopci. Část parku je i placená, ale bohužel si nepamatuji cenu.










Naše cesta vedla zpět dolů do centra, k přístavu a hlavně na drink a pozdní oběd ! Spoustu restaurací tady cca mezi 15:00 - 18:00 hodinou opět nevaří a španělové užívají klidného poledne a sisety. Naštěstí jsme ale našli i podnik, kde nám uvařili ! Já automaticky šla do mořských plodů, vždy mě to poblíž moře láká a je zaručené, že to bude dobré - vždyt' jste u moře...=D. V čechách bych si mořské plody dala jedině ve vyhlášené restauraci, jinak ani za nic !




Kde jinde strávit poslední paprsky než na pláži přimo ve městě ! Já jsem byla vždy městský typ, ale taky miluji moře ! Tohle bylo něco přímo pro mě ! Více o koupání u moře v Barceloně u dalších fotek .


První večeře ! Neměli jsme nic vybraného, ale přímo v centru vás lákají na každém centimetru a tak jsme náhodně zasedli. Ve Španělsku si člověk musí dát Tapas a Paelu a to jsme splnili ! To, že držím v ruce tu obří sklenici je normální, jinou velikost vám ani nenabídnou ! V tuhle chvíli jsem ale ještě netušila, že pití bude dražší než jídlo ( naivně jsem si myslela, jak je to výhodné a určitě levne'ější, než kdybych si objednala několik malých klasických drinků )  Velký prd Báro - drink za 20 Euro !!!
Konečnou cenu této večeře ani raději nechtějte vědět, my sami byli překvapení a byl to asi největší výdej z celého výletu a to není žádný luxus ! Takže upozorńuji si vždy dopředu zjistit ceny za všechno, co si objednáte. Za jídlo se v Barceloně podle mě utratí nejvíc.


Největší gól pak byl, když Lukáš po dvou litrových pivech potřeboval strašně čůrat, vlezl do tmavého a schovaného rohu a za pár minut už nás odchytli maskovaní policisti a Lukáš dostal ještě 45 Eur pokutu. Rozhodně doporučuji vždy najít toaletu, protože čurat se venku v Barceloně opravdu nevyplatí ! =D

Rocambolesc ! To bylo něco pro mě, nejvíc roztomilá továrnička na originální zmrzlinu a hlavně strašně dobrá. Styl - sestav si sám. Určitě doporučuji zajít ! Bohužel jsem u sebe večer neměla fot'ák, ale přes den bych ty prostory fotila jako divá ! =)

Taky je v Barceloně spoustu úzkých romantických a někdy v noci dost strašidelných uliček. Tohle byl výhled z našeho hotelového pokoje.











Druhý den ráno jsme hned musela navštícit obří trh s čerstvým jídlem. Další obří zážitek, který v Barceloně nesmíte vynechat ! Čerstvé ovocem št'ávy, ryby, uzeniny atd atd....Musíte vidět na živo !



Snídani jsem si tentokrát vzali take-away v Dunkin Donuts a posnídali v přístavu.





Tentokrát jsme se rozhodli dopoledne strávit na pláži a chytit trošku mořskou barvičku. =D
Moc si tady ale neodpočinete, protože každou vteřinou vám místní překupníci něco nabízí a to ikdyž spíte nebo jíte, jsou fakt šíleně drzí a otravný. Pak je vyženou maximálně policisti, kteří je po pláží honí v motorovém vozítku. =D







Kolem poledne jsme vyrazili na památky a hlavně na Gaudího stavby, které by byl hřích nenavštívit !
Tentokrát jsme využili prohlídkářů na kolech s vozítkem pro turisty. naplánovali jsme cestu po památkách i s podrobným anglickým výkladem za 50Eur. Myslím, že jsme udělali dobře, protože sami by jsme určitě bloudili a výklad k tomu by jsme také neměli.




Následně naše cesta vedla k velkému luxusnímu hotelu na pláži, který mám asi na nejvíce fotkách.
V tomto hotelu byli ubytovaní fotbalisté Madridu a tak chtěl Luky nějaké potkat. Povedlo se nám je zahlídnout při rozhovorech pro TV a halvně se povedly tyhle supr fotky, které vypadají jak z LA..=D




K večeru jsme ještě stihli zajít na paddle board. Půjčení paddle boardu taky nebyla drahá záležitost - 15Eur.
O pitný režim se nemusíte bát, každou chvíli k vám přiběhne překupníček se Sangrii nebo Mojítem, pokaždé mě stálo jinou částku... =D Musíte smlouvatat a nechat si nalít alkohol dovnitř přímo před očima ! =D




Yeees a ještě shopping jsme stihli ! Obchody tady jsou úplně jiné kafe ! ZARA je velká jako PRIMARK a podobně. Každý obchod má minimálně 2-3 patra a do Sephory po skluzavce...=D No takže i shopping byl vlastně velký zážitek holky ! =)

Tapas number 2. Tady jsme už byli ostražitý a najedli se lehce mimo centrum a s cenou o několik čísel nižší..=D


Noční Barcelona je taky samozřejmě krásná a hlavně super živá ! Já jsem ale už večer nechala fot'ák doma a uživala si přitomnosti bez focení.
Po 23:00 vám nikde neprodají alkohol a když jo, tak super tajně a musíte ho hned schovat do kapes. Když pijete plechovku piva nebo čehokoliv jiného, co obsahuje alkohol, musíte být ostražití. Kdyby vás viděla policie, tak dostanete pokutu. Takže jsem byla celkem za pankáče co ?! =D

Noc na letišti jsem taky nemonitorovala a hlídala si raději všechhna zavazadla aby nás někdo neokradl.

Největší radost po dobrodružné a nepohodlé noci na letišti ? Byly otevřené obchody v bezcelní zóně a to jsem nečekala ani v nejmenším, když jsem poznala, jak španělé pozdě otevírají. Letišě po ránu je ale asi vyjímka a tak jsem si ještě udělala radost v ZAŘE. =)
Rychlá snídaně a hurá domů !


Bylo to naprosto skvělý, i po šíleném zjištění, když jsem otevřela bankovní účet mi celý výlet stál za to ! Taky si myslím, že jsme všechen čas využili nejlíp jak jsme mohli a moc si to užili, když zapomenu na předraženou nic moc večeři, pokutu za čůrání a pár krušných hodin na letištní podlaze..=D

Další vejlet již brzy !


Užijte si moc víkend a kdyby jste měli kolem Barcelony nějaké další dotazy, klidně mi napište. =)


Vaše......












You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY