Week in pictures vol. 87

by - 8:26:00

Ted' vám radím dobře.. Nečtěte si dnešní Week in pictures, pokud jste ještě nejedli nebo máte hlad !!! Dnes to totiž bude převážně o skvělém jídle ! Ano, určitě jste si všimli, že formu do plavek rozhodně neladím omezením se v jídle, ale pouze cvičím. Jde to sice méně efektivněji, ale jsem plná dobré nálady s plným bříškem..=D Taky vás dnes nalákám na brzy se otevírající mega instafriendly holčičí kavárnu v Praze, která je nejhezčí, co jsem kdy v životě viděla ! Tak sledujte a čtěte pozorně.

 Lépe jsem pondělí nastartovat nemohla, než výbornou jáhlovou kaší v Mondieu Praha.

 Dorazil mi balíček produktů od vlasové kosmetika Maria Nila a už po prvním umytí mám vlasy von'avé a jemné na dotek. Jsem zvědavá jaký bude výsledek vymytí nažloutlých odstínů, to poznám až po více umytích, tak dám vědět. =)



 S holkama jsem byla ještě na narozeninové večeři v XL Restaurant. jídlo tady nám taky moc chutnalo a celá restaurace vypadá moc hezky. =)

 Konečně jsme předaly částku 12 700,- kč z našeho BL Not Only Fashion Bazaru na nadaci KlaPeto.
Děkujeme všem co byli součástí a taky všem co dorazili a přispěli k této skvělé částce na dobrou věc.


Pracovní obídek v mém milovaném Cacao Prague, už nemají moje oblíbené toasty, ale tyhle club sandwiche jsou taky skvělý, ale ani náhodou se nedají sníst najednou. =D

Blogerská véča v Gourmat Pauze byla skvělá na tolik, že jsem ji věnovala celý páteční článek - Link HERE



 Tak ted' POZOR !!! Holky, slečny, ženy a dámy !! Tahle překrásná kavárna se bude co nevidět otevírat v Praze na Vinohradech ! Chloe Café , které je totálně překrásné v růžových ženských odstínech a plné růží ! Těšit se také můžete na výborné dietní i nedietní dorty, kávu, drinky a vše samozřejmě mega instafriendly ! Stačí se podívat na krásné zlaté příbory ve tvaru květin a už je vám vše jasné ! Já měla tu čest vidět kavárnu právě ted' v přípravách a vypadá to, že se Chloe Cafe budu starat i o instagram, tohle se bude fotit samo a s radostí ! Už se moc těším na opening a pokud ho nechcete promeškat, tak sledujte můj Instagram, určitě se to tam dozvíte ! =)



 Tady je vidět jak to Mondieu miluju, když jsem na stejném místě na snídani byla hned 2x v minulém týdnu. Po druhé jsem tady byla v pátek i s Lukym a objednali jsme si hned 3 snídaně, protože jsme byli nerozhodný. Vše bylo opět výborné ! Pokud jste tady ještě nebyli, musíte to napravit !

 V pátek jsme s mým nejlěpším kámošem a ostatními kamarády zapíjeli jeho poslední zkoušku ! Kde jinde se stavit na skvělej drink, vodnici a peckovou hudbu, než v novém Industry baru, ten je jak pro mě stvořený ! Kdo jde příště se mnou ?





 A kde jinde pak vyležet kocovinu než na čerstvém vzduchu na Šumavě, kde máme překrásnou chalupu s bazénem doslova na samotě ! Takže víkend na jedničku. =)









Na Šumavě se už také delší dobu mluví o skvělém novém Divokém Bistru, kde vaří rodilý francouz se svou ženou, které jeho dovednosti dopln'uje  svými cukrářskými ! Bistro je nenápadné, spíš bych si myslela, že je to jen nějaký bufet u kempu, ale rezervovat stůl si tady musíte dlouho dopředu ! Jídlo bylo opravdu skvělé a obsluha milá ! očarovalo nás to natolik, že se na tomto místě chceme zastavit skoro vždy, když na šumavě budeme a vám všem to doporučuji taky ! Pokud budete mít v letních dnech cestu do šumavské přirody, tuhle baštu nesmíte vynechat ! 


A ted' si běžte taky dát něco dobrého, protože po tomto článku je těžké odolávat. 

Krásný start do nového týdne !



Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY