Week In Pictures vol.88

by - 13:19:00

Krásný nový týden všem !
Dnes budu upřímná, ale nebudu zacházet do detailu. Právě po dlouhé době zažívám dost špatné období a není to pro mě moc jednoduché, ale na mé sociální sítě a i na blog jsem nechtěla nikdy mé hodně osobní věci a soukromí cpát. Chci vám hlavně předávat pozitivní energii, inspiraci a vervu do života ! Jediné štěstí je, že toho mám tolik, že ani nestíhám o problémech a věcech, které mě trapí moc přemýšlet, tím pádem dnešní week in pictures vypadá jak reklama na štěstí..=D Opravdu nemyslete si, že každá druhá blogerka si žije jak královna, je stále vysmátá atd.... Ale o tom taky určitě neslyšite poprvé... Každopádně dnes je článek opravdu plný inspirace a pozitivity, tak jdeme rovnou na to a problémky hodíme na chvilku za hlavu !





Pondělí jsem nastartovala perfektně na tomhle krásném místě - Ca Phé, které skvěle ladí na můj instagramový feed ! =D....Je vám jasné, že jsem sem musela zajít. Dala jsem si s kamarádkou sticky rice (sladká rýže), ikdyž už bylo po snídaních, tak nám ji i tak udělali a personál byl moc milý a prostředí samozřejmě na jedničku !


 Pondělní teplý večer jsem strávila ve Žlutých Lázních na premiéře českého filmu - Surfr. Bylo to skvělý !

Tak konečně jsem byla poprvé v Las Adelitas, ale popravdě jsem byla zklamaná. Má oblíbená Barabizna na Zbraslavi prostě nemá konkurenci !








Úžasným zpestřením byl také Paul piknik, kde jsme se s holkama učily dělat i tartaletky a podobně. Sešly jsme se ve skromném počtu blogerek, daly jsme si super dobroty a pak se rozutekly zpět do práce, ale start do nového pracovního dne to byl skvělý !



Já jsem se do toho Paula tak zamilovala, že jsem do něj pak šla do konce týdne ještě dvakrát. Ledovou kávu i tu normální mají skvělou a pečivo jsem neměla nikdy čerstvější !!






Minulý týden se to blogerskými akcemi jen hemžilo a tak jsme společně s Mariankou zašly i na představení nových produktů od Mac Cosmetics. Jedna z nejlepších akcí, na kterých jsem zatím byla ! Originální a výborné welcome drinky byly opět od Double Dutch.
Mac představil nové fixátory na make-up, které nejen, že v létě plet' osvěží, ale také matují a zabrńují lesku, na léto je to vážně naprosto ideální věc, pod i na make-up. Děkuji Mac Cosmetics  za pozvání, akce se vážně moc povedla !




Konečně na mani a pedi a ted' už budu chodit do Salónu Oskar v centru Prahy. Mají tady Přípravky Opi, které jsou naprosto skvělé. Nikdy dříve jsem neměla jemnější paty a barvy laku taky krásné. Takže jen a jen doporučuji. =)

Konečně jsem také zašla do Vapiana na Chodově a je to tam moc hezký, Dokonce i venkovní zahrádka. =)






Byla jsem zase fotit ve Waf Waf a uvědomila jsem si, že vám jsem skoro nikdy ty fotky nedám. Tentokrát jsem jich pár vybrala abych vám poškádlila chut'ové buńky...=D



Nejen, že už odstartovaly slevy, ale také mi dorazily tyhle skvělé kalhoty z eshopu Klingel ! Samozřejmě jsem už i stihla něco ve slevách pokoupit, jen nějak nestíhám nafotit vám haul..

















 I víkend se nesl v blogerském duchu ve Františkových Lázní na openingu Revelton Studios. Krásné pokoje inspirované evropskými městy, strašidelná uniková hra, muzeum iluzí a skvělá akce s fotobun'kou, prohlídkou pokojů a super cataringem. Pózování v ručníkách podle světových blogerek, no my sjme byly s holkama ve svém živlu a moc jsme si to užily ! =)


Cesta do Prahy se zastávkou v Karlových Varech v Bagel Lounge

Myslím si, že je vidět, že jsem se tento týden opravdu nenudila a doufám, že vás dnešní Week In Pictures bavil ! V neděli jsem vám ještě nafotila červnový Tally Weijl outfit, který bude na blogu doufám ve středu. =) Tak to sledujte !


Mějte se fajnově !!!

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY