Dream come true - OTR II - Berlin

by - 23:11:00

Jeden z největších snů mého života... Moje inspirace, můj vzor, moje láska, můj motor.... Jo možná jsem lehce uchylná, ale Beyonce prostě miluju ! Je to žena s velým Ž ! Je sexy, ale stále na úrovni, člověk na ni nenajde jedinou chybu. Chytrá, krásná, nadáná, sexy, dříč a vzor většiny žen a sexsymbol většiny mužů...
Už od puberty ujíždím a vrtím zadkem na její písničky, když mi je smutno, tak u nich zase  pláču. Další co mě neustále utvrzuje v tom, že pravá láska existuje je její vztah s Jay-Z, když je společně vidím, je to jak kdyby jeden na druhého koukal poprvé v životě a stalé miloval na 17598569% !!!!
Každopádně dlouho se mi nedařilo Beyonce vidět naživo, pár měsíců zpět jsem ale zjistila, že bude s Jay-Z v Berlíně na turné OTR II !!! Neváhala jsem ani chvilku a koupila 2 lístky a vlastně v tu chvíli ani nevěděla s kým pojedu, ale věděla jsem, že určitě né sama...=D ! Napsala jsem to kámošce a ta odpověděla : Doufám, že ten druhý lístek je pro mě ! No jasně, že jo a za další měsíc koupila další lístek ještě jedna kmarádka a už jsme byly 3 nedočkavé a nadšené fanynky..=D
Nakonec jsme se rozhodly, že když na koncert pojedeme, tak rovnou koupíme ubytování na noc a druhý den po koncertě si projdeme Berlín.

Byl tu den D a my vyrazily do Berlína...Celou cestu jsme zpívaly a neskutečně natěšeně řádily. Hned po příjezdu jsme si koupily 2 vína a pouštěly si písničky od Beyonce na našem hotelovém pokoji, tancovaly a popíjely ( kdo viděl stories na instagramu, dovede si to barvitě představit =D).

Celé rozjeté jsme si zavolaly taxíka, který nás dovezl před Olympia stadion, kde se koncert konal.
Pokračování u jednotlivých fotek. =)

 Jedno selfie padlo před vchodem a díky němu jsme promeškaly první vpuštění do stadionu..=D

Nevadí, stejně jsme si za každou cenu musely koupit předražený merch k turné, to je prostě povinnost !
 Další zastávka byla u baru na další drink a takhle jsme to zopakovaly ještě asi třikrát než jsme teprve vešly do přeplněného stadionu na naše místa ke stání...Samozřejmě přední pozice už byly totálně plné a dostat se k pódiu bylo absolutně nemožné...






 No v tu chvíli nám ale vůbec nevadilo, že jsme vzadu. Byly jsme ovíněné, hrála skvělá hudba a my se samozřejmě seznamovaly s každou druhou osobou poblíž..=D Klasicky jsme přepálily začátek a v té euforie jsme přestaly přemýšlet  nad tím, že naše místa jsou vlastně docela dost na h...o ! =D
Každopádně musím říct, že jsme si to v tu chvíli vážně užívaly na 100% ! =D


Aaaaaaaa ! Božeeeee ! Je to tady ! Žádný předskokan, žádný napínavý začátek a koncert začal ! Sakra já nic nevidím, běžíme na schody ! Samozřejmě, že na schodech jsme být nemohly. Prostě celý začátek koncertu byl dost hektický. Pobíhaly jsme ze strany na stranu, aby jsme našly ideální místa, ale neúspěšně. Vyvrcholilo to tím, že mě chtěla vzít kámoška na koně, ale já spadla a maximálně se rozsekala..! =D ( Kdo mě sleduje na instagramu, tak určitě ví, protože se nám ten pád povedlo zdokumentovat a stojí to opravdu za to ! =D ). Každopádně pak jsme se prostě smířily s tím, že naše místa lepší nebudou a koncert si užily i tak, ikdyž bych uvítala, kdybych nebyla tolik ovíněná..=D
I tak ve mně koncert vyvolal spoustu emocí a bylo to úžasný !

Určitě bych ale ráda viděla Beyonce znovu a to na jejím samostatném turné, pokud někdy ještě bude. Protože podle mě její singl koncert podle zase trošku jiné kafe a obří taneční i pěvecká show plná sex appealu a ženské energie !

Tak uvidíme, budu doufat, že se mi to ještě někdy splní !




 Druhý den jsme samozřejmě zašly na skvělou snídani, protože ty s holkama milujeme. Poblíž hotelu jsme měly bistro What do you fancy love ?  Když jsme do bistra dorazily, tak jsme byly zděšené, protože bylo totálně plno ! Naštěstí se brzy uvolnilo místo venku, ale pak nás ještě vyděsila obří fronta na objednávky a taky to, že nám nikdo neuklidil stůl... No ale rozhodně se nám nechtělo pátrat po nějakém dalším bistru a tak jsme to překously. Dobře jsme udělaly ! Božeee to bylo taaak strašně dobrý, že na tu snídani myslím snad ob den a mám na guacamole toast a peanut butter toast obří chutě ! Pokud pojedete do Berlína, musíte se tady určitě zastavit ! =)

 Po skvělé snídani jsme si daly samozřejmě zastávku v PRIMARKU, kde jsme nakoupily pár letních kousků. Odtud s prázdnou rozhdně nikdy neodcházíme ! =D





 Ještě jsme stihly procházku městem. Bohužel spoustu míst bylo v opravách a rozestavěných, ale nejvíc nás zaujalo tohle krásné místo u řeky, že jsme si tu musely na chvilku sednout a vypnout. =)



Před cestou zpět do Prahy jsme si ještě chtěly dát nějakou sladkou prasárnu, Zašly jsme do Dunkin Donats, ale byly jsme neuvěřitelně zklamané. Špína, nepříjemný personál, nedostatek věcí z nabídky a staré seschlé donuty. Do Dunkin donuts asi dlouho nepůjdu...

Každopádně krom malých vyjímek to byl zase skvělej trip a odškrtnutí dalšího splněného snu na mém seznamu. I tak doufám, že Beyonce ještě někdy živě uvidím ! Jinak Berlín jako mjěsto mě až tak neočarovalo...


Co vy ? Taky si plníte sny ? Jen do toho, protože kdy jindy než ted' !


Záznam stories z naší výpravy naleznete na mém Instagramu ve složkách - Beyonce a Berlin.

Mějte se krásně !

Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY