Week In Pictures vol.89

by - 8:43:00

 Jak jsem tohle všechno za jeden týden stihla ? Neptejte se mně, ani já sama to nevím...=D Každopádně bych klidně uvítala i pomalejší režim a větší rozestupy mezi akcemi, ale nějak se toho ted' nahrnulo víc najednou, ale je to teda pořádná jízda ! Kdy jindy ale takhle řádit, než v mládí ! Aneb s kámoškama jsme prázdniny odstartovaly na 100% !

 Začátek týdne jsem nastartovala v Bistru lovely day, kde jsem si udělala na půl dne kancelář a v dobré náladě pracovala a psala článek. =)



 Pondělí večer jsme byli na představení nového telefonu od značky Samsung. Je neuvěřitelné jak jde doba dopředu a co nového zase telefony umí.


 Ani tento týden jsem nevynechala čerstvou svačinku v Paulovi.


 Na Příkopech probíhala soutěž v líčení modelek s produkty od značky Dior, tak jsem se tady taky stavila na kukačku. =)


 Yeeees konečně nové fresh vlasy ! Po roce jsem změnila kadeřníka, né kvůli nespokojenosti, u mého předešlého kadeřníka jsem byla vždy nadmíru spokojená. Tentokrát jsem ale začala spolupracovat se salónem Oskar, kde se starám o jejich sociální sítě. Tím pádem jsem musela vyzkoušet i jejich služby... I tentokrát jsem odcházela víc než spokojená a vlasy mám ted' ještě světlejší s nádechem platinové blond. Salón Oskar je přímo v centru Prahy, nabízejí i spoustu dalších služeb krom těch vlasových. Víc se dozvíte na jejich instagramu, tak je začněte sledovat. =) - Salon Oskar.


 Zastávka na nejlepší kávu. BakeShop jsem si taky strašně oblíbila, nejlepší je, když je venku hezky a člověk se může posadit ven na lavičky a sledovat ruch centra.






Wooohoooo. Den D je tady ! Na tohle jsem čekala hodně dlouho ! Konečně jsem si splnila sen a viděla Beyonce s Ja -Z na živo ! Pokud jste mě sledovali na instagramu, tak víte, že jsme s holkama neskutečně řádily ! Nebudu kecat, trošku jsme v té euforii přepálil začátek a když koncert začal, uvítala bych, kdybych byla méně ovíněná..=D Ale i tak to byla naprostá bombaaa ! V životě jsem neviděla více milující se pár, přála bych si aby na mě můj budoucí manžel koukal stejně jako Jay-Z na Beyoncé a naopak...=D Byl to skvělej zážitek a jednou bych ještě chtěla být na koncertu pouze samotné Beyonce, to bude zase trošku o něčem jiném a show od začátku až do konce. Tohle byla taky  bomba show, ale také dost emocí a náhled do jejich rodinného života. =) Slzička ukápla...Krása !



 No samozřejmě, že by to bez instafriendly berlínské snídaně nešlo..! Přišly jsme s holkama do bistra What do you fancy love a v životě jsem neviděla víc narvanější místo.... Proběhlo pár zmatků u placení, déle jsme si počkaly, stoly si sami uklidily, ale všechno tohle za to stálo, protože výsledek byl delikatesní ! Strašně nám všem s holkama chutnalo, i jejich smoothie byly stoprocentně přírodní a přirozeně sladké. Pokud do Berlína pojedete, tak se tam musíte zastavit. =)

 No a bez zastávky v PRIMARKU to samozřejmě taky nejde ! Držely jsme se, ale stejně jsem si odnesla dvě plné tašky ! Postupně vám všechny úlovky ukážu ! Sledujte můj instagram !







 Na závěr ještě procházka po městě a památkách. =) Shodly jsme se ale, že nás Berlín moc nezaujal...


Velkým zklamáním pro nás byla sladká zastávka v Dunkin Donuts. Špína, nepříjemná obsulha, husné přeslazené pití a staré tvrdé donuty....






A o víkendu jsem měla v plánu relaxovat a pracovat doma.... No.... Vůbec to nevyšlo....Spontanní akce jsou prý nejlepší a mě se naskytla možnost super levných lístku na Aerodrome festival. Tak jsme za to v sobotu s Terkou vzaly a rozjely opět mega párty. Zažily jsme úplně skvělej koncert Macklemora a poslední den tohodle fest'áku si opravdu strašně užily. Kdyby se nám pak nerozbilo auto, tak by to bylo naprosto bezchybný a dokonalý ! Takže festivalová sezóna a vlastně celé prázdniny zahájeny na jedničku !


Nemám čas se dál rozepisovat, protože za chvilku vyrážím směr Karlovy Vary a ve středu do Budapeště. Start prázdnin je prostě extra nabitý ! O všem později napíšu na blog. Tak bude snad vše stále probíhat skvěle. =) Vidíme se na Instagramu ! =D


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY