June Tally Look

by - 8:33:00


 No samozřejmě, že ani tento měsíc bych vás neošidila o Tally Weijl outfit !
Tentokrát to dopadlo jako jedna velká cukrová vata ! V prodejně jsem si říkala : Báro, ach bože.... Proč si zase vybíráš dlouhé kalhoty a k tomu ještě sako, vždyt' už by to chtělo jen nějaké lehké šatičky na léto... No ale tahle soupravička mě neskutečně lákala !! Úplně můj styl, moje barva a ty lodičky jsem ve světle  růžové barvě nutně potřebovala ! Ve finále jsem vlastně s tímto né úplně letním outfitem udělala dobře, protože tento víkend, kdy jsem ho na sebe poprvé oblékla a fotila ho, tak počasí ani trochu léto nepřipomínalo !!
Každopádně jsem do dnešního outfitu vybrala i nějaké věcičky ze slev, protože ty jsou v posledních dnech opravdu velkým tématem a věřím, že skoro každá z vás už po slevách koukala. Zrovna v Tally toho momentálně ve slevách seženete víc než dost !
Tentokrát byla u focení opravdu sranda, říkala jsem si, že nechci zase klasicky pózovat ...( Co si budem, blogerský pózičky už jsou hroznmě vohraný ). A tak jsem si k focení ještě vzala nákupní košík a vyblbla se jako malá...=D




























Brýle - 119.-kč Link HERE.
Tílko - 149,-kč ve slevách ! Link HERE.
Sako - 699,-kč Link HERE.
Náramky - 79,-kč Link HERE.
Kabelka - 349,-kč ve slevách ! Link HERE.
Kalhoty - 549,-kč Link HERE.
Lodičky - 549,-kč Link HERE.


Přeju vám co nejrůžovější a nejvysmátější den ! Zajděte si taky udělat radost a ulovit něco ve slevách !

Vaše...





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY