Iam BACK ! August in pictures.

by - 9:53:00

Po měsíční pauze od psaní na blog jsem opět zpět v plné síle !

Dlužím vám asi menší vysvětlení, proč jsem si dala pauzu.. Rozhodně nechci zacházet do detailů, ale chtěla bych vám naznačit jeden z mála důvodů. Krom jiných osobních věcí a důvodů, které si chci nechat pouze jen pro sebe, mě trápilo jedno z nejdůležitějších životních témat... LÁSKA.. Člověk má v životě různá období - úspěchy, pády atd....atd...Ale nikdy to není ono, pokud vám chybí láska. (Alespon' tak to cítím a mám já). Můžete mít super práci, skvělé a napln'ující koníčky, super lidi kolem sebe, finance, ale pokud nemáte LÁSKU a ZDRAVÍ, nemáte v podstatě nic... Rozhodně nebudu a nechci rozebírat na blogu můj vztah ( Aspon' ted' ne, někdy o vztazích třeba psát začnu, ale momentálně se na to necítím ). Shrnuto a podtrženo, moje láska mi odjela na rok na Nový Zéland a než odjela pěkně se nám ten vztah ještě zamotal... Já kvůli tomu neměla vůbec pomyšlení na psaní článků, neměla jsem totiž žádnou inspiraci, kreativitu a hlavně čistou hlavu... Nemá smysl nikdy nic co necítíme lámat přes koleno, protože výsledek bude na NIC !
Jak to dopadlo ? Nakonec jsme si poslední týdny před odjezdem užívali společně a já se nesoustředila na nic jiného. Moje láska už je na druhém konci světa a má to tak být, oba jsme to chtěli, má to smysl a já jsem pyšná holka, která plánuje po vánocích vyrazit na otočku taky ! Poprvé v životě tedy zažívám vztah na dálku, nemám na to žádné rady, ale určitě je za tu dobu nasbírám a jednou o lásce na dálku třeba sepíšu článek, protože rozhodně nejsem jediná co to zažívá. Nooo, doufám, že to dopadně kladně, aby ten článek byl případně poztivní a nikoho tím nevystrašila...=D

A protože ted' nemám vztahové povinnosti, o to víc mám čas na blog a tak vás ted' rozhodně nějakou dobu šidit nebudu a plánuji pravidelné články a příval fotek, ale ty ode mě máte na Instagramu stále i tak!


Tak a ted' už fotoreport z posledního měsíce prázdnin.
Začátek prázdnin jsem měla plný cestování, druhá polovina už byla klidnější, ale také se neustále něco dělo, takže fotek dnes bude víc než dost ! =)









 Srpen začal nejlepší akcí roku - High Jumpem. Na ten se s holkama vždy těšíme celý rok a když ej po všem máme pocit, že končí prázdniny i léto. Letos byl High Jump opravdu povedený. První outfit jsem měla z Tally Weijl - i ten unicorn kelímek. Účes i kamínky na obličeji jsme mělu z Beauty baru by Bára. Moc děkuji za skvělé vyšperkování na tuhle akci !




 Navázala jsem spolupráci s Lisca lingeria a proto vznikly první fotky v tomhle krásným spodním prádle.








 Za srpen jsem byla v mém oblíbeném Mondieu Praha minimálně 3x. Je to super místo na office, boží na snídaně nebo kávu a na oběd nebo večeři si tu dávám můj oblíbený salát s kuřecím masem a avokádem.

Oslavila jsem 6tisíc followers na mém Instagramu a pomalu stoupám k mé oblíbené 7, tak snad padne co nejdřív...=D


 Ještě do konce týdne běží akce na DW náramek za 50% ke koupi hodinek a souběžně můžete využít 15% slevu s kódem barux !

 Tyhle prázdniny bylo počasí opravdu ukázkový, takže když jsem mohla, trávila jsem čas u vody ! Letos mě vybavilo tímto nafukovacím unicornem opět Tally Weijl.



 Prázdniny bez výletu na Slapy, by nebyly prázdniny !

 V If Café mají nové ilustrované jídelní lístky a mnohem více sladkých variant, které mi tu na snídaně chyběly. Třeba tato ovesná kaše je slast !


 Co pro mě bylo zklamáním ? Nově otevřený Berlin bar, kde neměli od rána kávu a 20 minut po objednávce nám řekli, že nebude fungovat ani kuchyně. Limonádu nám dali nakonec na účet podniku, ale víte co... Člověka to pekelně naštve....



 A ted' zase pozitivně.... Manifesto market je nejvíc super projekt za poslední dobu. Výherce všech místních kontejnerů je pro mě Poke Haus a už tam chci být co nejdřív zase znovu, protože tahle poke bowl byla naprosto dokonalá, možná, že si tam dnes udělám cestu, když to vidím...

 Pár nákupů ve slevách proběhlo, ale tentokrát víc pro kamarády než pro mě, protože měli narozeniny snad všichni na světě..=D Tyhle bílé kalhoty byly krásné, ale ve skutečnosti mi tak dobře neseděly a jiná velikost nebyla, tak snad na podobné narazím jindy - Stradivarius...

 Na mém instagramu proběhlo hned několik soutěží a jedna z nich byla o powerbanku a poukaz v hodnotě 1500,- do Iservisu a to se hodí snad každému z nás !




 Pracovní schůzky v srpnu byly vždy moc příjemné. tahle snídan'ová je ze Spižírny. Mn'am...
Na nový školní rok jsem navázala několik nových pracovních spoluprací a už se na to moc těším.. =)




Na jednu noc V Chamu v Německu za našim kamarádem. Rádler mi tekl i ušima, ale tady je to klasika ! Počasí vyšlo perfektně, takže jsme trávili den v bazénu. =)









Yeeees, už vyšly nejkrásnější diáře na rok 2019 od Love and story design ! Natočily jsme k nim i video, které najdete na Instagramu Love and Story design a já ho později přidám i na svůj. =)


Protože můj nejlepší kamarád je gay, tak jsem nesměla ani chybět na letošním  Pridu.




 Focení pro Waf-Waf, jak má pak člověk hubnout !!

 Doubledutch longboard byl s náma v České lípě, kde jsem si zkusila i poprvé wakeboardovat a určitě to nebylo naposledy ! Je to super, ikdyž první pokusy byly šílený..=D


  Na paddle boardu jsem byla letos vážně hodněkrát a tak jsem tady rovnou odfotila i jednu spolupráci. Olejíček an vlasy u sebe totiž nosím neustále. =)



Střecha lucerny ! Nádhera, romantika a ted' ještě pár dnů otevřená pro veřejnost, tak to nezmeškejte ! Snad se udělá lepší počasí pro takovou příležitost.

Další schůzka a další dobrota - špaldový lívanec s Pausaterie.


 Náramky co nás na dálku spojují, to byl jeden z dárečků před odletem. Máme je od náramky Miska a ted' o ně můžete na mém instagramu i soutěžit..

Time to say good bye....Nebylo to nic lehkého se loučit na take dlouhou dobu a na takovou nepředstavitelnou dálku, ale člověk musí být silný, hledat v tom to dobré a vše doufejme dobře dopadne. Na Nový Zéland bych se chtěla za Lukym vypravit v prosinci a o tom vás budu určitě informovat, bude to náročná cesta, ale s tou největší odměnou na konci.


Chloé Prague se rozjelo a mají ty nejlepší bowls v Praze a tuhle super roztomilou kávu !

Na otočku na Šumavu za babičkou, dědou a se zastávkou v úžasném Bistru pod nebem.


Food festival startují a mám jich letos v plánu víc než dost. Včera jsme byly s Karol na Food Parade a měly ten nejlepší avotoast ze Street avocado a taky nejlepší zmrzlinu co jsem kdy jedla z Creme dela creme ! Akorat se mi na fotku celkem roztekla no.... bloggers fail...=D


Poslední den prázdnin zakončen na Mercedes Benz Prague Fashion Week a o tom jsem se rozhodla ještě napsat tento týden samostatný článek, protože fotek mám opravdu spoustu. =) takže v pátek bude ONLINE ! 

Doufám, že jste si letošní prázdniny užili na 100%  a neznamená, že když jsou už u komce tak budeme truchlit ! Užívat si přeci můžeme úplně celý rok a proto si ted' už naplánujte nějaké skvělé akce, cesty atd... At' se máte na co těšit a oni tady budou další letní prázdniny co nevidět ! 


Mějte skvělý týden !


Vaše...





















You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY