MBPFW 2018

by - 9:41:00

Tak samozřejmě, že jako správný blogerky jsme na letošním Fashion Weeku nesměly chybět ! Tento rok jsem navštívila pražský Fashion Week pouze v neděli na dvě přehlídky. Na mladé studenty - návrháře, kteří podle mě většinu z těch slavných strčili do kapsy a pak také na BLA BLA Blažka
Fotky modelů přímo z mola nemám, natáčela jsem vám hlavně stories na Instagram, které jsem následně uložila, takže se můžete dodatečně podívat. =)

Dnes postuji pouze fotky nás a našich selfieček v překrásný Mumm budce stvořené přímo na selfiečka. Každopádně jsem se chtěla okrajově vyjádřit k pár věcem, které se českého Fashion Weeku týkají...
Mám takový pocit, že spoustu našich českých rádoby celebrit, blogerů nebo youtuberů se vydá na Fashion Week předvést ten nejdražší kousek, co v šatníku mají, ale ve skutečnosti to s módou nemá vůbec co dělat. 
Já si rozhodně nemyslím, že je tento týden módy pouze o drahých značkách. Já jsem si vyšla v bílé vestě, kterou jsem koupila v f&f ve slevě za 250,- , v klasických lodičkách z Tally Weijl a ve finále jsem vše doplnila náušnicemi ze slev v h&m za 30,-kč. Druhý outfit byl zase složen z košile z PRIMARKU a kožených šatů, které jsem koupila na Bloges Marketu asi za 300,-kč...
To, že si někdo vyjde v Gucci teplákovce s gucci ponožkami a pantoflemi, opravdu není umění a nemá to nic společného s módou, ještě k tomu na tak prestižní akci. - To byl pouze příklad..
Nejde tady jen o značky, ale o styl, eleganci, nápaditost a originalitu... Takový mám názor já a mají u mě velké plus ti, kteří ještě dokážou takové kousky koupit za přijatelné peníze....













Na konec bych jen chtěla dodat, že mě nejvíce ze všech uchvátila mladá návrhářka AiM Michaela Hrińová , její přehlídka a modely mě bavily od začátku až do konce a hned bych si to ráda zopakovala !


Takže letos jen taková malá návštěva pražského Fashion Weeku a příští rok toho snad navštívím více. =)


Mějte fajn víkend !


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY