Week In Pictures vol. 101

by - 10:03:00

 Týden plný krásných dárečků, novinek a prvního sněhu.



 Minulý týden jsem opět nastartovala růžově v Chloé Café, kde jsem měla pracovní schůzku a byla fotit novinky. =)



 Wohooo moje milovaná Lucinka Love and Story Design tento týden otevírá svůj první showroom a kdo v něm byl jako první ? No přeci já, ale více fotek atd.. se dozvíte později, až bude oficiální opening. =)


 Nejlepší oběd v Praze je přeji v Poké Haus ! Já to tam miluji. =)



 Jedna velká novinka ? Permanentní make-up - speciálně obočí v Im Brows. O tom pro vás budu mít celý velký článek, ale až za měsíc, kdy budu po korekci. Momentálně jsem pár dnů po zákroku a obočí stále léčím, zatím je dost tmavé a tohle není konečný výsledek. I tak jsem už ted' nadšená a spokojená ! Podrobnější článek s více fotkami před, v mezifázi, při korekci a po za měsíc na blogu.




 O Public Chilly jsem vám už jednou psala, je to tam tak dobré, že jsem tam vyrazila na další skvělou večeři, opět jsem vše musela vynachválit !


 Nečekané krásné překvapení od Preferefleur a tak trochu splněný sen, takovou květinu jsem si vždy přála a balónek k tomu pro mě jako dělaný ! Děkuji.

 V těchto podzimních dnech se počet káv denně rapidně zvyšuje ! Co u vás ? =D


 Další novinka - nové krásné Swatch hodinky a matching s Veshion. =)



 Díky nové spolupráci s Luxury Bags Prague se ted' občas budu objevovat s luxusními kabelkami ! No není taková spolupráce ráj ? Budu k vám upřímná, opravdu 50 000,-kč za kabelku nedám, to raději procestuji. Jasně, jako většina žen mám sen si jednou pořídit luxusní kabelku, ale ted' ? Ani mě nehne, za ty peníze a ještě k tomu, když si ted' takové krásky mohu pujčovat, to mi úplně stačí. =)

 Snídaně v nové kavárně Bread and Coffee Prague mi udělala minulý týden také mnohem hezčí. =)

 Víkend na Šumavě a první sníh ! Fakt ! Nekecám !
A mě to vůbec nevdí, protože v prosinci se chystám za sluncem na druhý konec světa.




Jak trávit první víkend plný mokrého sněhu, mlhy a zimy jinak než po šumavských bistrech a kavárnách ?
Snídaně - Bistro Pod Nebem
Káva a horká hruška - Kašperskohorská cukrárna


A tento týden prý bude zase hezky.
No to je blázinec..=D
Ale musím říct, že už se těším na Vánoce. =)

Mějte se krásně !

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY