Love & Story Design Showroom !

by - 9:32:00

Mám pro vás skvělou zprávu ! Můj oblíbený Love & Story Design má konečně svůj showroom ! Moje šikovná  kamarádka Lucka začala poměrně nedávno vyrábět vlastní nádherné diáře, které měly úspěch a tak Lucka začala tvořit další a další krásné věci plné kreativity.....A podívejme se, L&S produktů už je tolik. že si Lucka otevřela i vlastní překrásný Showroom v evropské ulici. Konečně se můžete na její produkty podívat naživo, osahat si je a popovídat si se samotnou Luckou, která vám vytvoří co si budete představovat klidně i na zakázku... Momentálně před vánocemi věřím, že mezi všemi Love & Story skvosty určitě vyberete několik krásných dárků.
K tomu všemu Luci začala vyrábět i krásná přání, jmenovky na dárečky, svatební oznámení a spoustu dalšího...
Já už jsem si na 100% jistá, že pokud budu někdy požádána o ruku, tak Lucka mi tu mou budoucí svatbu vyzdobí ! =)

Včera proběhl slavnostní opening showroomu, tak jsem udělala pár fotek na mobil. Ikdyž fotky nejsou poctivě na fot'ák při denním světle, jsem si jistá, že i tak vás nalákají co nejdříve showroom navštívit ! Já si tam připadám jako v holčičí pohádce !










To je nádhera co ?

Showroom je otevřen v pondělí a pátek od 10:00 - 17:00.
Tak se tam určitě zastavte udělat radost sobě, nebo někomu jinému. =)



Hezký víkend.

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY