Week In Pictures vol. 109

by - 23:31:00

 Uuuuf ! Tak teda minulý týden byl pěkná fuška, že jsem vám ani dnešní článek nestihla napsat dřív než ted'! Pozdě ale přece, odhlasovali jste si, že ho chcete a co bych pro vás neudělala ! Navíc se toho událo minulý týden tolik, že by byla škoda tomu nevěnovat článek plný fotek !
 Každopádně cítím velkou únavu a tak doufám, že se tady neobjeví nějaké chyby v textu..=D
Táák Here we goo !





Nejlepší start nového týdne je sladký a růžový a to kde jinde než v Chloé Café ! Navíc tam celý minulý týde probíhali obří vyprodeje z důvodu plánované rekonstrukce... Tím pádem tento týden je Chloé zavřené a plánují se velké změny. Máme se na co těšit holky, bude to podle mě ještě víc girly promakané místečko !! =)

 Zastávku v John Reed Fitness jsem tento týden stihla pouze dvakrát, ale všechno se počítá ne. Jak už jsem psala k mému instahģramovému postu, cítím se po vysazení antikoncepce mnohem lépe a tato fotka to vystihuje. Mám pocit, že se moje tělo postupně odvodn'uje a i ve fitku se mi cvičí mnohem lépe, tak doufám, že to vydrží a bude ještě líp. =)

 V úterý jsme v rámci Internatonal Womens Day pořádali event ve Waf Waf pro blogerky a my se s Love and Story Design postarali o celou organizaci, výzdobu a program. Tak se vám pochlubím, co se všechno dělo a jak to tam vypadalo. =)


 O tyto krásné obří květiny se postarala Nikytka Paper Flower ! Za nás nádherná holčičí výzdoba. =)




Uspořádali jsme soutěž v nejlepší vaflokombinaci a nikdo by nevěřil, že vyhraje slaná vafle, ale fakt neměla chybu ! Kombinaci vymyslela Patricie Emingerová a její vafli si ted' můžete ve Waf Waf objednat. =)





 Proběhl taky květinový DIY workshop s PrefereFleur a měl opravdu velký úspěch. Každý si vytvořil svou originální květinu do krabičky. =)


 Od MojeParty  jsme měli balónkovou výzdobu a Love and Story Design na balónky tématicky zavěsila tyto kartičky s významnými ženami světa. =)



 Annaeblle Minerals předvedl své nové minerální produkty a blogerky se u nich mohly nechat i nalíčit. =)

 Takže.... Who run the world ? GIRLS ! Doufám, že set náš den zapily holky ! Zasloužíme si to.

Konečně SpringMood díky tomu slunečnému počasí, které nějaké dny v minulém týdnu bylo a bylo to skvělý, škoda, že to nevydrželo.
Já poprvé vyvenčila moje jarní béžové krásky z CCC a už bych si je vzala hned znova, ale když dnes padaly ty kroupy, přešla mě chut'...=D




Ve čtvrtek jsem vyrazila s Notinem do Brna na exkurzi do Notino skladů a firmy. Byl to teda zážitek, netušila jsem jaký je tato firma gigant a kolik má zaměstnanců a produktů. Porotže jsem pro vás dělala v týdnu i soutež o produkty v hodnotě 2000,-kč, tak jsem balíček výherkyni v Notinu osobně zabalila a poslala. =)

V Brně jsme navštívila i Villu Tugendhat, o které se v poslední době neustále mluví. Dovnitř jsme se bohužel nedostaly, ale i z venku to byl zážitek, na to ve které době se villa stavěla ! =)


No a v pátek odstartovalo první finálové kolo Instahero Show !



 Proběhlo první focení s Please take a photo. =)

 A tady už můžete vidět nás všech 10 finalistů pohromadě společně s mentorkou prvního kola Natálií Kotkovou taky s pořadatelkou show Nikol Moravcovou a náhradníky, kteří mají ještě stále šanci se dostat do finálové desítky. =)

 Po prvním živém vysílání jsme šli na afterparty do MamaShelter hotelu a na speciální InstaDrink, který měl opravdu grády. Stačily dva a už jsem byla až moc veselá..=D



 Ráno jsme nastartovali skvělou snídaní a prvním školením od WithLoveKarol..

Obídek jsem měli ve Vnitroblocku v PokéHaus, který měl bá'ýt původně jen PopUp, ale tak si ho všichni ve Vnitroblocku oblíbili, že je tam stále. Tak se tam stavte na tohle skvělý pokéčko ! Já ho miluju.

Následně jsme se přesunuli do Liberce do IQlandie, kde jsem byla úplně poprvé v životě. Na tomhle místě jsem se tak moc věnovala stories, že jsem zapomněla fotit, ale ani na to bohužel už nebyl čas. Každopádně zní to podle názvu moc chytře/nudně, ale dlouho jsem nezažila takovou srandu u poučných věcí, takže doporučuji. Je to zábava jak pro děti, tak pro dospělé a ještě odejdete plní vědomostí. Více srandy najdete v mých stories ve výběru - Instahero. =)

V Liberci jsme se ubytovali v Pytloun GrandHotelu, kde se o nás skvěle postarali.





 Každý pokoj tady má jiný osobitý design. Každý pokoj totiž navrhoval jiný designer. Pytloun hotel nám přiřadil pokoje podle toho, jací jsme a co máme rádi. Takže je vám jasné, že můj pokoj musel být vtipný a růžový. Po celém dni jsem byla strašně utahaná, ale pokoj mi doslova dodal energii.
Jak píše designer Radek Laskovjan - UAX Design - k originálnímu a vtipnému designu není potřeba hora peněž,a el fantazie. V tomhle rčení jsme se totálně sešli, protože já mám tento názor stejný i co se týká módy ! Myslím, že pokojíček mi byl jak na míru dělaný. =)


V neděli jsme se vrátili zpět do Prahy a zanedlouho nás čeká další výzva.
V pátek ale už jeden z nás opustí soutěž.
Tak sledujte instagram Instaheroshow, kde se vše o živých vysílání dozvíte.=)


Přeji vám další skvělý týden.


Vaše...


Baruxx !




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY