Week In Pictures vol.108

by - 8:44:00

 Zpět ve formě ! Minulý týden jsem zas jela na 100%. Z jednoho místa na druhé a hned 3x jsem si dala do těla. Taky jsem se zúčastnila Instahero castigu a v sobotu propařila noc...
Tak se pojd'me podívat, co všechno jsem stihla zdokumentovat.


Týden jsem nastartovala jarním velkým úklidem mého autíčka a svěřila jsem ho do péče profíkům - Ruční Čištění ! Připadám si jako v novém autě. Já v autě trávím opravdu dost času, kolikrát v něm snídám, obědvám i večeřím. Jezdím po celé Praze a často jsem s ním byla i za hranicemi.... Takže je vám jasné, že se snadno a jednoduše zaprasí. Myslím, že minimálne 2x ročmě si každé auto zaslouží profi úklid !

Růžová úterní sladká snídaně v Chloé Café.

 Notino Ženám - spustila jsem pro vás velkou beauty soutěž ve spolupráci s Notinem ! Ještě do středy se můžete zapojit a vyhrát všechny beauty produkty, které vidíte na fotce. =)

 Fotily jsme opět pro Waf Waf - tentokrát k události MDŽ. Na Womens days můžete chodit celý týden do Waf Waf, čekají na vás dárečky a můžete ochutnat nové vegan menu. =)




 Zkrášlit jsem se byla v salonu Just Me. Byla jsem na nehtech i na řasách. Vždy si tady dávají záležet a já opět odcházela spokojená !

 Fancy dinner a ještě víc fancy záchody jsme si užily s With Love Karol v Avenue.

 Denně ted'nosím nové rtěnky dva v jednom i s konturkou od Dermacolu a nejvíc chválím !




 Už se ze mě pomalu tvaruje hospodyn'ka a učím se domácím pracem. Né, že bych byla neschopná, ale do nedávna jsem se ještě považovala jako dítě a momentálně už začínám cítit, že bych se měla tvarovat více do ženy v domácnosti, ikdyž ze mě nikdy put'ka domácí nebude ! To mi věřte ! =D
Takže mi dorazila tato multifunkční žehlička od Tefalu - testuju ji a pokud budu spokojená, budu pro vás mít i slevový kód. =)


 Dvakrát jsem si dala do těla v John Reed Fitness a protože počasí bylo opravdu ukázkové a jarní, tak jsem i vyběhla ven. =)

 Nejlepší ovesná kaše v Praze - rozhodně If Café. Měli jste ?

 Tématické ponožky na párty víkend. V sobotu jsem po dlouhatánské době vyrazila pařit s holkama do centra a z nevinnýho vínká se nám to protáhlo...No nakonec dobrá párty, která klasicky končila v mekáči...=D

 Začínali jsme v Industry na vínu a vodnici ( nikdy jsem neměla lepší ). Hrajou tady rnb - přesně můj styl, takže to tu mám díky tomu fakt ráda a nejvíc je tady ta Beyoncé na stěně...Takže my favourite party place in Prague !!! =D
 Existuje snad týden, kdy bych nebyla v Mondieu Café ? =D

V neděli se konal casting na Instahero show v Mama Shelter Prague. To by nebylo abych do něčeho takového nešla... Zatim to vyšlo parádně a dostala jsem se mezi TOP 20 Instahero, tak už se těšim na další výzvy a vy to určitě vše uvidíte na mém instagramu a sledujte i Instaheroshow !



Taky jste měli úspěšný týden ? 

Dofám, že ano !

Mějte se skvěle.
Vaše....

Baruxx !


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY