Plaid skirt with frill

by - 7:56:00

Krásné středeční ráno všem !! Doufám, že si stále užíváte prázdniny, ikdyž jsou po přelomu. včera bylo stále hezké slunečné počasí a tak jsem vám nafotila další letní inspiraci, ikdyž do dnešního deště se moc nehodí =/. Tento týden u mě stále převládá horší nálada, ikdyž mám takovou poloviční dovolenou. Když mám náladu pod psa, tak ani nemám nápady na outfity a strašně dlouho čekám před skříní a několikrát se převléknu, než vůbec něco usoudím za vhodné. Naopak, když jsem happy, tak mě napadají i super outfity. To je tak asi se vším, ale říkám si, že je to všechno v hlavě a snažím se negativní myšlenky změnit na ty pozitivní ! Dokonce jsem se včera vydala i do obchodů, že si zlepším náladu nějakým nákupem ve slevách ...A.... Nic jsem si nekoupila ???!!! To se mi opravdu moc často nestává !!!
Každopádně je tu stálé léto a k němu patří veselé barvy, takže ikdyž moje nálada poslední dny není úplně nejlepší, rozhodně se nazahaluji do temných barev....
















Řetízky - PRIMARK -  cca 3 Eura.
Tílko - NewYorker - 129,-kč.
Sukně - Tally Weijl - 349,-kč.
Kabelka - Vinted - 499,-kč Link na uživatelku HERE.
Pantofle - botovo.cz - 498,-kč - nyní 349,-kč !!! Link HERE.

Tak další post budu doufám už psát s lepší náladou. =)
Užívejte si léta stejně nadšeně jako na začátku, protože v zimě ho pak obrečíme...

Krásný den !

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY