Nyx

by - 11:14:00

Ahoooj všem, rozhodla jsem se, že vám budu vždy psát recenzi a můj vlastní názor k nově otevřeným prodejnám, nebo dostupným značkám s módou či kosmetikou. Kosmetice zas tolik nerozumím, takže vám dám alespoň echo, že se otevřela nová prodejna, jaká je cenová dostupnost a třeba přiložím fotky. Recenze na kosmetiku si totiž netroufám psát.

Tentokrát se otevřela prodejna Nyx v OC Nový Smíchov, už je to celkem stará záležitost, ale i tak vám o ní píšu. Třeba se najdou někteří, kteří to ještě neví, nebo tam nebyli.
Já si v Nyxu zatím koupila jeden matný lesk a jednu matnou rtěnku. Konečně jsou tady k dostání rtěnky, které jsou vážně kvalitní, mají spoustu odstínů, které právě ted´frčí a nestojí nad 800,-kč a výš.
Myslím, že Nyx se stáne mou oblíbenou prodejnou a postupně si zde nakoupím pěknou zásobu různých odstínů rtěnek a později možná i jiné kosmetické výrobky.

Přikládám tedy fotky obou rtěnek + fotky, jak vypadají odstíny na mých rtech.




Chtěla jsem jednu matnou rtěnku, ale ne moc výraznou, spíše přirozenou.
Tahle mě zaujala nejvíce, samozřejmě na živo a vždy na jiném světle rtěnka vypadá lehce jinak a na fotkách se zbarvuje lehce do tmavší růžové, ale reálně taková není.
Odstín se jmenuje Natural a také tomu odpovídá. =)
Cena - 199,- kč - odkaz zde .



 
Matný lesk už jsem volila lehce tmavší a chtěla jsem nějaký odstín, který se bude hodit do podzimního počasí a bude už výraznější.
Myslím, že tenhle odstín je ideální, i když bych uvítala ještě o kousíček světlejší. K blond vlasům mi příjde dost výrazný.
Lesk byl o pár korun dražší, ale pořád za hubičku - 219,-kč Odkaz zde .

Rtěnka i lesk drží na rtech výborně a už plánuji koupi dalšího odstínu. Pokud jste milovnící rtěnek a odvážných odstínů, určitě do Nyxu zajděte.
Jediné mínus je, že je o rtěnky opravdu velký zájem a tím, že tu máme zatím jen jednu prodejnu, tak mají oblíbené odstíny často brzy vyprodané.

Přeju hezký den všem.

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY