Last flowers

by - 13:35:00


Ahoj, vítám vás zpět u outfitů z pracovního týdne. Tentokrát se domnívám, že už jsem opravdu naposledy oblékla něco z motivem kytek, nebo něco takhle lehkého.
Outfit je čerstvý, focený včera. Měla jsem totiž poslední úterý volno mezi dopolední a odpolední prací. Od příštího týdne už budu mít volný čas vyplněný dalším tanečním kroužkem.
Nechtěla jsem tedy v tomhle hezkém počasí sedět doma a nevyužít ho k nafocení outfitu a srazu s kamarádkou. K večeru jsem jela opět do práce, ale měla jsem dobrou náladou, protože jsem věděla že druhý den nemusím vstávat, když je svátek. =)






Choker - Stradivarius - 229,-kč v balení s dalšími třemi. Odkaz zde
Trojitý řetízkový náhrdlník - PRIMARK - 3 Eura.





 Kabelka - PRIMARK - 12 Euro.
Podpatky - PRIMARK - kolem 20 Euro.

Kytkované tílko - Vinted (New Look) - vyměněno.
Bílé krat'ásky - NewYorker - 89,-kč - právě ted've slevách !
Khaki trenchcoat - NewYorker - 299,- právě ted've slevách !

Užívejte dnešního volna a hezkého počasí. =)

Vaše...

You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY