Oldschool shirt

by - 14:44:00

A jsme zase u outfit postu z neděle. Měla jsem ji ještě lehce pracovní a musela běhat po Praze, takže jsem volila hlavně pohodlné oblečení. Jsem smutná a naštvaná, kvůli prostředí, kde je outfit focený. Kvůli práci, které mám ted' opravdu hodně, pro vás nestíhám moc dobře fotit outfity. Už se pomalu začína brzo stmívat a nebo jsem i v Praze, ale nemá mě kdo vyfotit, takže jsem musela tentokrát pózovat před zdí. Ale nebojte, vše se budu snažit vylepšit, když na to najdu nějaký čas.
Na sobě mám první kousky, které jsem nakoupila ve Forever 21.
Tentokrát je outfit opravdu dost jednoduchý, nejzajímavější je na něm triko, které má oldschoolový nádech a tím si mě v obchodě získalo. Tvoří celkový dojem outfitu.








 Srdíčkový choker - Forever 21 - 169,-kč.


Oldschoolové tričko - Forever 21 - 299,-kč.
Kostkovaná košile - second hand (New Look) - 50,-kč.
Černé slim kneeripped kalhoty - Bloges Market ( Top Shop ) - 299,-kč.
Converse all star - 1400,-kč, jak jsem je sehnala za tuhle nízkou cenu, si můžete přečíst ve starším postu -  Vacation outfits.
Sluneční brýle - GATE - 88,-kč - právě ted´ve slevách !

Přeju všem krásné úterý, svítí sluníčko, tak toho využijte, pokud můžete. Já pro vás jdu fotit další outfit. =)

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY