Little bit of lace details

by - 15:40:00

A jsme opět u toho, opět jsem propadla trendu a začala ho zbožńovat. Šatičky a tílečka, které spíše připomínají noční košilky se mi ze začátku vůbec nezamlouvaly. A ted' ? Najednou jsem šaty s motivem krajek na uzoučkých ramínkách za každou cenu potřebovala, a to i za cenu toho, že nebudou v nějaké akci. Sen se stal skutečností a šaty jsem pořídila. =D  Ale na šaty už bohužel není počáso.. =D Ale i tak jsem je vytáhla v kombinaci vysokých kozaček a krátkého křiváku.












Choker - Gate - 59,-kč právě ted've slevách !


Černý krátký křivák - second hand (h&m) - 80,-kč.
Khaki šatičky s černou krajkou - Stradivarius - 449,-kč - právě ted'v prodeji Odkaz zde
Černé over the knee kozačky - CCC - 990,-kč.
Černá malá kabelka - PRIMARK - cena cca do 8 EUR.

Je vidět že v pase mám ještě uvázaný khaki provázek, šaty jsou mi totiž delší a když je mám bez provázku v pasu, tak si připadám jako v krabici. Proto jsem použila provázek, abych měla viditelnější pas a šaty přes něj lehce povytáhla, aby nebyl vidět a já je i tím pádem zkrátila.
K večeru jsem ještě přes šaty oblékla černý svetr s děravými rameny a uvázala kolem krku kostkovanou šálu, jinak bych zmrzla.

Jak se vám líbí tento typ šatů ? Taky jste propadli trendu stejně jako já, nebo na vás stále působí jako noční košilka ? =D

Přeju všem krásný víkend, další post čekejte nejspíš až v pondělí, zítra si dávám pauzu. =D
Děkuji =)

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY