Week in pictures vol. 6

by - 13:07:00

Zase to pondělí... Vstávání dnes bylo opravdu krušné, to počasí je vážně jen na zachumlat se a spát.
No jo, tak snad ten týden rychle uteče. =)
A je tu další Week in pictures.


Tohle jde popsat jednou větou : Každé pondělní ráno v práci si člověk musí nějak zpříjemnit. =)
Opět dobroty z Iconiq Café . 
Minulý týden jsem zjistila, že mám nejspíš alergii na laktózu, takže jsem omezila pití kávy s mlékem. Když už, tak piji jen bezlaktózové mléko, nebo soyové. Káva ze soyového mléka mi ale moc nechutná, když jsem si ale dávala bezlaktózové mléko, nebyl poznat rozdíl.
Mnohem méně se mi ted´nafukuje břicho, takže alergie na laktózu to nejspíš opravdu bude.

V úterý jsem byla na výstavě fotek mého bratrance. Peter Fabo
Petr mimochodem fotil fotkym, které tvoří design mého blogu. =)

Jak už jsem říkala, v Iconiq Café nemají jen sladké, ale i výborné polévky, saláty, chlebíčky...
Tentokrát jsem měla výborný kus kus. =)

Jak jinak, než na nákupech. Poslední zákaznice v Zaře, než mi zavřeli, ale koupila jsem to, co jsem přesně potřebovala. Zítra se určitě dozvíte v novém postu. =)

 La Carezza
 ootd do kina =)
V pátek jsme vyrazili s mladším bráchou a přítelem na večeři a do kina.¨
Byli jsme na novém filmu Bezva ženská na krku. Naposledy jsem byla z kina zklamaná, když jsme byli na Prázdniny v Provance. Tentokrát se nám film líbil a doporučujeme. =)

Málokdy ted´najdu čas na běhání. Dřív jsem chodila minimálně 3x týdně, ted´jsem ráda, když to stihnu jednou. Byla jsem si v sobotu ráno zaběhat kolem Hostivařské přehrady. Vždy běhám něco kolem 6 km. =)


 V sobotu jsem byla v obchodním centru Černý Most na obědě a psala jsem vám post na blog.
Zašla jsem do Spicymama na jejich verzi BumBoNamBo.


Odpoledne jsem pak byla přítele podpořit na fotbalovém zápase. Jsem skoro na každém zápase, protože podpora je důležitá.=) Fotbal mě sledovat nebaví, ale jakmile hraje přítel, je to úplně něco jiného a stává se ze mě strašlivá fanynka .=D
Cestou jsem se ještě stavila pro latté s bezlaktózovým mlékem s příchutí bílé čokolády ve Starbucks . Tuhle příchut´ale nemohu doporučit, na mě to bylo až moc sladké. Jinak bezlaktózové mléko bylo nerozeznatelné od klasického mléka. =)


Večer jsem byla s kamarádkou na Signal Festivalu, ten mě bohužel letos moc nezaujal.

Zítra čekejte premiérový post, kde se dozvíte co jsem si ted´ během podzimu pořídila nového a tenhle post zařadím do pravidelných postů z nákupů za uplynulý měsíc.

Krásné a krátké pondělí všem. =)
Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY