Mother&Daughter trip to Dresden

by - 10:46:00

Tak jak už jsem slíbila, tak vám postuji fotky + info z výletu do Drážďan, kde jsem byla s mamkou. =)
Chtěly jsme si udělat holčičí den, takže jsme jely jen my dvě, chlapi by nás u toho nakupování stresovali =D. Navíc mojí mámu beru jako nejlepší kamarádku a máme skvělý vztah, takže s kým jiným jet než právě s ní. =)
Samozřejmě plánuji výlet do Drážďan ještě jednou s kamarádkami na Vánoce, abychom si prošly trhy a nakoupily dárky. =)
Tak a tady fotky z našeho skvělého dne.



 Cesty autem s mámou jsou super. Snídani jsme si koupily cestou a poslouchaly naše oblíbené písničky, zdrbly jsme snad úplně všechno a cesta utekla jako nic. =D

 Vždy volím nákupy v PRIMARKU jako první, když jsme přijeli na otevíračku, tak v obchodě nebylo zas tak narváno jako normálně, takže jsme toho využily. Jako první si jdu vždy vybrat boty, když se pak do obchodu vrhne dost lidí, tak nejsou velikosti, takže doporučuji nejdřív zaútočit na botičky. =)
Máma byla v PRIMARKU poprvé a tvrdila mi, že se tam zdržíme max. 2 hodinky. Nakonec jsem ještě čekala já na ní. Takže kdo jede nakupovat do PRIMARKU poprvé, neberte to na lehkou váhu. Pokud rádi nakupujete strávíte tam 4 hodiny minimálně ! =D

 PRIMARK v Drážďanech má 4 patra. Samozřejmě nejvíc tam je oblečení pro nás pro holky. Taky tam je ale patro pro pány, dětské oddělení a taky PRIMARK HOME, kde mají naprosto božský dekorace, dopln´ky a všecho možné do domácnosti a je těžké tam odolávat. Takže určitě v PRIMARKU seženete i jiné věci, než je oblečení.

 Po vyčerpávajících nákupech v PRIMARKU jsme zašly na oběd do Vapiana . Pokud jste tam nebyli a neznáte to. Je to Italská restaurace, takže dělají saláty, pizzy, těstoviny a risotta. Funguje to na podobném principu jako u nás například Delmart. U vstupu do restaurace dostanete kartičku, pak si vybere pult, podle toho, co si chcete dát, jestli těstoviny, pizzu....atd. Vyberete si v jídelním lístku a u každého pultu je kuchař, tomu ukážete co si dáte a oni před vašima očima začnou vařit. Samozřejmě se ještě ptají, jaký typ těstovin si dáte, jestli chcete nebo nechcete maso/sýr a podobně. Během 10ti minut už vám podává hotové jídlo. My jsme si daly houbové risotto, houbové tagliatele a caprese salát. Bylo to výborný a doporučuji tam zajít. Je to pár metrů od PRIMARKU, přímo ve stejné ulici. =)

Po obědě jsme se trošku prošly na čerstvém vzduchu po náměstí, aby nám slehlo. Hlavně bylo příjemné počasí, tak jsme chtěly být trochu na vzduchu, než je zavřené v obchoďácích. V Drážďanech jsem nebyla poprvé a už dřív jsem si je celé prošla a jsou krásné. =)

 Taky jsem měla v plánu mamku vzít a vám doporučit Outlet TKmaxx . Který taky vždy pravidelně navštěvuji, když jsem v Drážďanech. Seženete tady značkové oblečení, ale za poloviční ceny. Musíte ale hledat, a  kdo hledá, ten najde a stojí to za to. Taky mají velké oddělení s botami, kde jsme letos s mamkou obě pořídily a já ještě skvělou DIESEL podprsenku, kterou vám ukážu v budoucím Haulu z Drážďan. =) TKmaxx je taky kousíček od PRIMARKU ve stejné ulici, nemůžete minout.



 Poslední zastávka při nakupování oblečení byla samozřejmě v Hollistru, který u nás v ČR nemáme.
Překvapivě jsme narazily na slevy a obě jsme si udělaly radost. =) Já sehnala krásné triko, jen za 13 Eur ! Mamka si koupila celou soupravu, ale ta už bohužel ve slevě už nebyla, ale donutila jsem ji, aby si ji koupila a udělala si pořádnou radost. =)


 Po posledním nákupu jsme zašly na kafíčko do Starbucksu. To je naše klasika s mamkou. =)
Obě pijeme bezlaktózové mléko a to nebyl ani v německém Starbucksu problém.

Tašky jsme naházely do kufru, ale cestou do auta nás ještě zaujala dusíková zmrzlina, takže jsme se ještě vrátily do obchoďáku.


 Přímo pod PRIMARKEM dělají tuhle Liquid Nitrogen ice cream. Mají na ní tyhle přístroje a jakmile ji začnou dělat, začne se z misek valit kouř. Hned na začátku si vyberete příchut´, já měla mango a jogurt. Pak si ale můžete ještě přidat polevu, kterou dostanete v injekční stříkačce. Polev mají taky spoustu od Nutelly až po ovocné polevy. Já měla bílou čokoládu. =) Zmrzlina je výborná a doporučuji vyzkoušet a ani není nijak zvlášt´drahá. =)

Naše poslední zastávka mířila do Realu na velký nákup jídla. Miluju nakupování jídla v Německu, protože oni mají vždy to, co u nás ještě neni. Hlavně sladkosti, který u nás třeba ani nikdy nejsou, což nechápu. A tuhle CocaColu jsem musela mít ! Sice chut´je stále stejná, ale ta etiketa je mnohem krásnější, než ta klasická. =D Já jsem na tyhle kraviny expert a musela jsem si ji koupit. =D

 Po nákupech jsme nemohli vynechat legendární německý Bratwurst. Bylo asi 19:00 a my už jsme konečně mířili zpátky domů a to máma plánovala příjezd v 16:00. =D

Byl to skvělej den a pláuji z toho udělat takovou tradici, takovej mother&daughter trip. =D

Doufám, že jsem těm co míří do Drážďan ještě rozšířila obzory, kam třeba zajít.
Do konce týdne ještě na blog postnu haul a vše už bude kompletní.

Zítra je svátek, takže přeji dnes co nejkratší den v práci, at´vám to uteče a užijte si zítřejší volno.
Já se nejvíc těším na to, že se vyspím. =D

Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY