Shades of brown and gray...... and new over the knee boots

by - 12:38:00

Tak dnes jsem chtěla být aktuální a postuji outfit focený včera. Měla jsem mezi dopolední a večerní prací chvilku čas, tak jsem vyrazila s kamarádkou do města a na kafe do BAKESHOPU .
Včera opravdu nebylo moc příjemné počasí, tak jsem celkem dost vrstvila a hlavně jsem chtěla provětrat mé nové over the knee kozačky z PRIMARKU, ze kterých mám opravdu radost. Samozřejmě jsem si už oblékla i silonky, jinak bych zmrzla. Super silonky s dírami na prsty jsem v pátek koupila v PRIMARKU. Jsem nadšená, že konečně přišel někdo s tímto nápadem. Protože sledovat na plesech nebo i jinde holky v otevřených podpatcích v silonkách mě ničí. Opravdu to není hezký pohled a za mě módní katastrofa. =D Taky jsem měla problém, že se mi vždy o nehty silonky roztrhly. Tak a ted´je problém vyřešen =) Všichni povinně koupit !! Stojí asi jen 3 Eura.

Tak a ted´už fotky ze včerejška....








Klobouk - Vinted (Reserved) - kupovaný už dávno - 199,-kč Vinted šedé klobouky
Zlatý dlouhý náhrdelník - h&m - 149,-kč
Šedý svetrový rolák - Tally Weijl - 199,-kč , kupovala jsem už loni.
Boho trenky - Vinted (h&m) - 160,-kč Odkaz na uživatelku zde
Nude trechcoat - PRIMARK - 12 Eur. Kupován minulý rok.
Khaki kabelka - PRIMARK - 8 Eur. Kupovaná minulý rok.
Over the knee hnědé kozačky - PRIMARK - 22 Eur právě ted´v prodeji. Na Eshopu je bohužel nemají.

V následujících dnech už budou následovat posty, které jsem včera slíbila.
Jak se vám líbí tento outfit ? Budu ráda když mi to napíšete. =)

Hezký den a mladším návštěvníkům nebo studentům přeji krásné volno, já ho bohužel nemám...

Vaše...

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY