Week in pictures vol. 12

by - 18:39:00

Ahoooj, vítám vás zpět po víkendu a vyčerpávajícím týdnu u Week in pictures =)
V týdnu jsem se nezastavila, takže fotek je celkem dost, uvidíte sami. =)



 Tak minulý týden bylo vyhlášení Blogerky roku 2016. Já jsem se na akci nechystala, ale kamarádka (youtuberka) AndyCoconut se mi den dopředu ozvala, jestli s ní nechci jít. Tak jsem si řekla proč ne, ráda bych na téhle akci byla. Samozřejmě, že raději nominovaná =D to je jásný... ale ...jo vím, k tomu vede dlouhá a trnitá cesta =D..Ale strašně ráda jsem na akci šla. =)
Neměla jsem moc času, takže outfit jsem vymyslela během pár minut a druhý den jsem jela na rychlo rovnou z práce, po taneční lekci. Takže žádné velké přípravy opravdu neprobíhaly.

OUTFIT :
Nude body - Atmosphere ( PRIMARK ) - 5 Eur ( ve slevě ).
Tylová sukně - Vinted - 199,-kč Odkaz na uživatelku here , Tylové sukně na vinted here
Nude psaníčko - Atmosphere ( PRIMARK ) - 4 Eura.
Lace up podpatky - BlogesMarket  ( Asos ) - 299,-kč.
Doplńky - Atmosphere ( PRIMARK ) - vše pár Eur. =)

 Zase výborná tartaletka z Iconiq Café

 A už začíná ta Vánoční atmosféra, všude krásná dekorace. Já to miluju.
Tyto krásné adventní věnce můžete zakoupit v Deni Decor v Černošicích na Vráži. =)
A mají i spoustu jiných krásných věcí. =)

 Jak už jsem říkala, minulý týden jsem se ani nezastavila, jediné štěstí je, že v okolí, kde pracuji je spoustu dobrých míst, kde se rychle a dobře najíst. V JoJo Gymu vedu lekce a mají tu i krásnou kavárnu, ze které už jsem postovala výborná smoothie. Takže tentokrát jsem si  na rychlo během lekce dávala tohle výborné panini. =) Klidně bych si tam i zašla jen na kafe, dortík atd.. ikdybych neměla lekci. =)

Taky jsem vám už někdy musela psát, že mám problémy s lymfatickým systémem a často mi otýkají nohy / kotníky. Jednou za měsíc chodím na lymfatické masáže a ted´ jsem poprvé vyzkoušela i lymfatické tejpy. Tak uvidíme, jak to bude fungovat. =) Zatím je mám pár dnů a je to pro mě novinka. Ale výběr barvy byl jasný =D


Tento týden taky proběhly velké slevy neboli Black friday.
Já jsem si nepořizovala nic pro sebe, ale už postupně nakupuji na Vánoce, tak jsem slev využila alespon´ tak, musíme přeci dělat radost i ostatním. A já mám kolikrát větší radost, že jsem někomu jinému udělala radost, než sobě. =)

OUTFIT :
Nude kabát - Vinted ( Mango ) - 1499,-kč
Bílé oversize košile - Bershka - 399,-kč ( právě ted´v prodeji )
Šedá crop mikina - h&m - 299,-kč  ( právě ted´v prodeji )
Kneeripped džíny - ZARA - 699,-kč.
Nude kabelka - Atmosphere (PRIMARK) - 8 Eur.
New Era kšiltovka - Hervis sport - 399,-kč.

Taky jsem v pátek zašla na nový shellac, opět do OC Chodov. A jsem opět moc spokojená =). Tentokrát jsem šla do tmavé a zase jsem si nedala pokoj a nechtěla všechny nehty v jedné barvě. Ale mysím si, že to takhle vypadá fajn a třpytky se k Vánocům hodí.


Jak už jsem psala na FB Funpage. V sobotu jsme s mamkou chystaly tajnou oslavu 50tin pro mého tátu, kvůli tomu jsem nestihla postnout outfit a přidávala jsem ho až včera.
Ale stálo to za to, táta byl moc dojatý a oslavu jsme si doma hrozně užili a tátovi udělali velikánskou radost. Jídlo ale dojídáme ještě ted'=D. Navařily jsme toho a napekly s mamkou až až.
Já dělala výbornej Brownies s kousky bílé čokolády a malinami a všichni chtějí recept, tak vám ho asi napíšu i sem na blog. =) 

Taky jsem se vyrazili podívat an Staroměstské náměstí na Vánoční stromeček. Je to letos taková klasika, ale to je nejlepší. Pamatuju si, že kolikrát byl náš stromeček na Staromáku děsnej kýč. Ted' je krásnej, ale samozřejmě už nával cizinců a i čechů.. Je ale pravda, že tohle k těm Vánocům prostě patří a já pomalu začínám ladit vánoční atmosféru. =)


V neděli jsem pozvala celou rodinu a přítele do Ambiente Brasileiro , abychom ještě doslavili tu tátovu 50ku. =)
Já jsem tu byla osobně poprvé, vždy jsem byla jen v italském Ambiente ( Pizza Nuova ). Tohle je sice o polovinu dražší, ale za to, co vám naservírují a co všechno můžete sníst, se to jako nějaka slavnostnější večeře vyplatí a na peníze se v tomhle případě nehledí. A tátovi je 50 jen jednou ne ? =D Musí se to pořádně oslavit. =)

Top - Atmosphere ( PRIMARK ) - 11 Eur.


V rámci degustuj, co můžeš, je salátový bar,  kde je i sushi a všelijaké mořské a jiné dobroty. =)
To jsem si užila nejvíc, protože na maso moc nejsem, ale sushi miluju. 


Sladká tečka na konci nesmí chybět přeci ??!!
Takže jsme si dali ještě čokoládové fondue s ovocem a kávičku.
Kalhoty prasakaly ve švech, ale když už, tak už ne ? =D 

Pokud nevíte, kde oslavit nějaké narozeniny, úspěch, studium... no prostě cokoliv slavnostního. Doporučuji tohle Ambiente Brasileiro u Radnice ( Staroměstské náměstí). Je tu krásná atmosféra, výborné jídlo i pití a sníte kolik budete chtít. 
Vim není to úplně levná záležitost, taky jsem celkem provětrala peněženku =D.. a vím, že tady prezentuji hlavně slevy a levné věci. Ale pokud se jedná o takové události, mám pro to několik hesel. =D
Aneb peníze budou, my nebudem..nebo.. 

Tak hezký pondělní večer. =)

Vaše..





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY