Fur season is here

by - 9:43:00


Tak kožichová sezóna už je tu a já minulý týden poprvé vytáhla jeden z mých kožíšků.
Jinak jsem outfit doplnila prvky, které jsou letošním MUST HAVE.
Krajkované tílko, dlouhý khaki svetr s V výstřihem a khaki podpatky, koženkové legíny a v neposlední řadě choker na krk. 
Tento outfit jsem vám chtěla postnout už minulý týden, ale fotky se kvůli počasí a kvůli přítelovi, který se dostatečně nesnažil mě hezky vyfotit, nedaly použít. =D
Takže jsem o víkendu outfit nafotila znovu a bylo to o něco lepší. =)
Já tedy raději nosím světlejší barvy a více sportovní styl, ale občas ráda obléknu i něco takového. 
Tak jsem zvědavá co na to řeknete. =)







Kabelkla - Vinted ( Mohito ) - 399,-kč ( mam ji už dlouho )
Khaki kotníkové podpatky - TKmaxx -  23 Eur (v outletové ceně).

 Choker - AliExpress - 1.48 $Link here




Černý kožíšek s odleskem do fialova - h&m - 399,-kč ( minulý rok ve slevách ).
Khaki svetr s V výstřihem - Vinted - 350,-kč Odkaz na uživatelku here
Černé koženkové legíny - Atmosphere ( PRIMARK ) - cena do 6ti Eur.

Co říkáte na tenhle více elegantní styl a kožíšky ? 
Já jich mám hned několik, ale minulou zimu už jsem je tolik nenosila, uvidíme kolikrát je vytáhnu letos. =)
Ráda občas obléknu něco takového, ale upřímně se lépe cítím v bomberu a teniskách. =)
Ale proč neobout ke kožíšku tenisky ? Schválně příště nafotím kožíšek vs tenisky. 

Přeju krásný den =). A už se nám blíží víkend !! Tak pozitivně přežijte poslední pracovní / školní dny.

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY