Little bit of elegance and my favourite vest

by - 19:39:00


Tak konečně ! Tento týden jsem se opravdu nezastavila. Proto se omlouvám, že postuji outfit z minulého týdne až ted'. Každopádně jsem vám během víkendu další dva outfity nafotila. =)
Tentokrát přidávám trošku elegantnější outfit, kde je stěžějní nude vesta, kterou jsem uvázala na mašli. Já tyhle trenchcoatové vesty miluju a mám je hned v několika barvách. Po uvázaní se krásně tvarují, dělají hezkou postavu a krásně dotvoří celkový vzhled outfitu. Když je vesta delší, dá se nosit i jako šaty.... no prostě se s těmito vestami dá vytvořit několik různých outfitů, jak v létě, tak i v zimě. =) Takže všichni povinně koupit ! =D =)
  
 











Mohutný náhrdelník - Atmosphere ( PRIMARK ) - do 5ti Eur. =)

Kulaté brýle - NewYorker - 29,-kč !!! 2 týdny zpět, ve slevě ! Tak to jsem tam přci nemohla nechat !!
Černý rolák - Atmosphere ( PRIMARK ) - 4 Eura.
Nude vesta - Vinted - 299,-kč Odkaz na uživatelku here
Černá kabelka se zlatými řetězy - Vinted ( Lindex) - 299,-kč ( mám už dlouho )
Černé kneeripped džíny -  Bloges Market ( TopShop) - 299,-kč.
Černé kotníkové boty se zlatými podpatky - Atmosphere ( PRIMARK ) - 15 Eur.

Tak snad vám dodám zase trochu inspirace při neděli. =)
Zítra už bude zase week in pictures.

Hezký večer.

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY