One day warmer weather

by - 12:03:00


Joo to počasí mi minulý týden dokázalo udělat i radost, sice málokdy je v tomto období hezky, ale lepší než nic.
Takže jsem zase odlehčila z těžkých teplých kabátů a vytáhla jen lehký trenchcoat. Bohužel to vydrželo opět jen jeden den, tak štěstí, že jsem stačila outfit nafotit. =)
Dnes mám opět náročný den a né moc psavou náladu, ale přidávám k outfitu dost fotek.
Tak mě omluvte za krátký text a spíš to dnes berte jen jako fotogalerii =D a inspiraci. =)






Vínová kabelka - dostala jsem ji jako dárek k Vánocům a je koupená v cizině. Bohužel nemohu tedy doporučit, kde levně ji sehnat.



 Jemný řetízek - Atmosphere ( PRIMARK) - 2 Eura.



Šedý klobouk - Vinted ( Orsay) - 299,-kč Šedé klobouky na Vinted here
Nude trenchcoat - Atmosphere ( PRIMARK ) - 12 Eur ( kupovaný minulý rok ).
Pruhovaná košile - Vinted - 349,-kč Odkaz na uživatelku here.
Kneeripped džíny - h&m - 999,-kč - právě ted´na prodejnách =).
Converse All Star - Foot Locker - 1400,- ve slevě. Jak jsem je sehnala za tak nízkou cenu se můžete dočíst - Vacations outfits

Tak to byl po dlouhé době stručnější outfit post. Ale stejně jsou u outfit postů nejdůležitější fotky. Příště se snad zase o něčem rozepíšu. =)

Hezký den všem !  =)

Vaše....


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY