Week in pictures vol. 22

by - 9:58:00

Hezké pondělní dopoledne. =)
Je tu další týden a s ním ohled zpátky do mého předchozího týdne. 

Jak už jste si mohli všimnout na instagramu a nebo FB Funpage, pořídila jsem si nový Macbook. Já jsem vždy neměla moc dobré notebooky a celkově jako rodina tohle vybavení moc neřešíme. Ale už jsem si vzhledem k práci, kterou dělám a celkově ke všem datům, fotkám atd... co skladuji, chtěla zainvestovat a pořídit si nějaký pořádný notebook. Samozřejmě když už, tak už, Macbook je prostě nejlepší. Takže ted´dáme trošku stopku v kupování oblečení atd.. =D. Někdy je prostě potřeba zainvestovat do techniky. Taky si ted´přijdu už kompletní a dobře vybavená a všechno mám pěkně uložené na jednom místě a v ničem nemám nepořádek. Pak si člověk urovná hned i jiné věci než jen data v počítači. =D No a taky jsme si pořídili tenhle super bezdrátový Beo play reprák, který suprově vypadá a božsky hraje. Hodí se mi taky do práce ( na taneční lekce ) a hlavně, když se jede někam na dovolenou, hudba nesmí chybět a tohle je na to ideální. =)

Víkend před minulým týdnem jsem měla dost fyzicky náročný, tak jsem si hned v pondělí po ůpráci musela dát pořádný relax ve vaně. =)

Nové boty ze slev z  h&m jen za 349,-kč, ty jsem tam nemohla nechat ! =)
To samé boyfriend ripped jeans ze ZARY taktéž za 349,-kč.

Ve čtvrtek mě pohltila nemoc, pořád všechny rýmy, kašle atd...... přecházím a ted´mě to dostalo pořádně. Nicméně jsem musela odučit 4 taneční lekce a tím jsem se dodělala a proležela jsem pak celou sobotu, ale nic si nepřipouštím více a dnes už normálně funguji, ikdyž se stále necíjtím nejlépe.

Iconiq Café jsem měla opět výborný domácí Chia puding.

A tohle byly moje plány na víkend...=D A přesně to tak bylo. V pátek jsme s holkami měly dámskou jízdu a celou sobotu jsem  proležela, ale ne s kocovinou, ale s nemocí.
Jinak polštáře jsem dostala k Vánocům a jsou koupené na AliExpress. =)



Fotky z naší dámské jízdy, nebyly jsme jen dvě. Ale holky nejsou takoví magoři na focení, jako my dvě. =D Takže tak.... =)


V pátek i v neděli jsem měla pracovní schůzku, která má i něco společného s blogem a mým nadšením pro sociální sítě, focení a módu. Na něčem pracuji a promýšlím věci do budoucna, ale nechci nic zakřiknout, tak tyto věci zatím nechávám v tajnosti. =)

První schůzku jsme měli v Hashashira bistro , měla jsem tam tenhle delikátní malinovomeruńkový crumble. =)

Taky jsme byly s holkami na večeři a po delší době v božském Wokinu. Doporučuji na milionkrát !!! Už jsem o Wokinu psala dříve, je to na způsob Delmartu, kde si sestavíte svůj salát, tady si ale sestavujete bud´nudle nebo rýži. =)






V neděli jsme měli s přítelem naše první roční výročí. =) Oslavili jsme ho božskou snídání v Oblaca restaurant vysoko na Žižkovské věži. Bylo to krásné, jen škoda, že nebylo hezčí počasí, ale i tak to byla prostě romantika. Já miluji snídaně a bylo to vynikající. Musím říct, že ceny mě taky překvapily, nebylo to nic cenově nedostupného. =) A nadmíru příjemný personál, asi si to někdy zopáknu na večeři a nebo nějaký večerní koktejl, abych viděla Prahu i v nočních světlech. =)

Doufám, že jste měli také fajn týden a nedohnala vás nemoc jako mě.

Krásné pondělí. =)

Vaše...




You May Also Like

2 komentářů

  1. Ten reprák vypadá hodně zajímavě. :) Jinak nové kalhoty a boty jsou top. A především ta cena! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Repráček je super a není to nic cenově nedsotupného... =) Cena za hadry je bombová =) =D

      Vymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY