Skort

by - 9:05:00

Zdravím všechny s dalším outfitem a tentokrát s klasickou černou takzvanou skort. Skort sukni tady mám v outfitu premiérově úplně poprvé, pokud jsem tedy na nějaký outfit nezapomněla =D. Doma mám sice 4 různé skort sukně, ale ještě jsem vám žádnou neukázala. Začala jsem tou nejméně výraznou, klasickou černou. Pokud nikdo nezná výraz skort - jsou to takové sukńové trenky, takže super praktické. Mají takový specifický tvar, ze předu jsou to vlastně takové dva přeložené cípy a vzadu skort vypadá jako klasické trenky, takže pod ni není nic vidět. =)
Většinou skort sukně nosím spíše na jaře nebo v létě, ale tahle černá se skvěle hodí k overknee kozačkám.
Další skorts, které mám jsou většinou dost vzorované a to se podle mě spíš hodí do teplejšího počasí. =)








Tak opět skvělý kauf šperků. =)
Tentokrát v Tally Weijl - 70,-kč - sada náhrdelník + náušnice ve stylu mramoru, no nekup to. =D



Brýle - už je mám dost dlouho - měly by být kupovány v C&A.
Camel coat - Vinted ( Mango ) - 1500,-kč. Mám ho už déle, ale v Mango ho prodávali díky velkému zájmu více sezon, takže nějaký takový určitě bude k sehnání. =)
Šedý svetr - Vinted - 530 ,-kč Link na uživatelku here.
Bílá šála - Atmosphere ( PRIMARK ) - 6 Eur.
Skort - Terranova - 99,-kč ve slevách !
Overknee kozačky - CCC - 990,-kč.
Kabelka - NewYorker - 399,-kč.

Musim říct, že už se těším na teplejší počasí, protože ty outfity už se začínají dost opakovat a podobat. Příjde mi, že ta zima je spíš stále větší a větší, ale lepší sníh, než déšt´.
Už si prohlížím si outfity z léta a už se nemohu dočkat. =)

Krásný den zlatíčka. =)

Vaše...





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY