Pink fishnet stockings

by - 9:09:00

Huráá... Opět pátek. Týdny bez pondělků by mohly být častěji že ?

Rozhodla jsem se pro vás nafotit outfit s dalším letošním trendem, kterým jsou fishnet silonky. Určitě jste je už viděli u mě v haulech a nebo na mém instagramu, ale ještě jsem v nich nenafotila outfit. Tak konečně je tady. Tentokrát jsem zvolila ty v růžové barvě, protože na rozdíl od těch černých klasických fishnet silonek, tyhle nemá úplně každý a růžová je prostě moje, to už víte. =)
Když mě v těchto silonkách viděla poprvé máma tak si klepala na čelo a říkala, že je to příšerné. Naopak nedávno mi je zase vychvalovala stařenka v kavárně a říkala, že dlouho nic tak hezkého neviděla. To bych od postarší paní opravdu nikdy nečekala, taky jsem jí to řekla. Odvětila mi tím, že prý procestovala celý svět a o nadčasové módě prý něco ví... =D.
No ale co si budem ? Je to další výrazný trend, který se budˇ strašně líbí a nebo strašlivě nelíbí.

Nejčastěji se tyhle fishnet silonky nosí právě pod roztrhané džíny, aby byly co nejvíce viditelné. Já jsem je ale už oblékla i pod šaty a taky to nevypadá špatně. Určitě vám nafotím i takový outfit. =)

Celý outfit jsem volila do sportovního a volného stylu.





Batoh - Atmosphere ( PRIMARK ) - 14 Eur.




Kšiltovka - RESERVED - 299,-kč. Link HERE.



Tenisky - Adidas Superstar - Vinted - 950,-kč. Link na Adidas Superstar na Vinted - HERE 



Bomber - Stradivarius - 890,-kč.
Crop top - h&m - 199,-kč.
Fishnet silonky - Calzedonia - 289,- kč. Link HERE.
Boyfriend Jeans - ZARA - 349,-kč ve slevě.

Co vy a fishnet silonky ? Líbí se vám tento nový trend ?

Doufám, že jsem vám dodala zase nějakou další inspiraci. Snad opět bude na takovéhle outfity bude zase fajn počasí. =)

Užijte si víkend !

Vaše...



You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY