Birthday week in pictures

by - 8:17:00


 Náročný, ale skvělý narozeninový týden je za mnou. Přes pracovní týden jsem se zase nezastavila až do pátečních večerních hodin jsem běhala sem tam. Z toho všeho zmatení a vyčerpání jsem nahlásila krádež vlastní peněženky a zablokovala si nevratně kreditní kartu, hodinu na to jsem ji našla... Znamení, že už vážně potřebuju minimálně týdení valecí dovolenou.
Každopádně vše napravily v sobotu ty nej nej nej kámošky, které se mnou oslavily 23 narozeniny a bylo to víc než super. Každopádně tím moje oslavy nekončí. Tento týden mě totiž čeká ještě oslava s Lukášem, taky s prarodiči a s partou kamarádů od rodičů, se kterými se tradičně scházíme každý rok na mé narozeniny. =) Takže já ještě šetřím síly na další lavinu Aperolů a sladkých kalorických bombiček.. =D
Tak a co jsem mimo práce a pořádné oslavy ještě stihla ?

 V úterý jsem byla poprvé na Miss Agro, protože jsem byla fandit přihlášené kamarádce. Znáte tuhle akci ? Ty bláho to je jak obrovský festival, vůbec jsem netušila, že je to jedna velká párty, takže příští rok si na tuhle akci dělám volno v kalendáři.. =D

 V Epiq café jeden zdravý a výborný domácí jogurt.


Navštívila jsem kliniku Laser esthetic . Chtěla jsem si odstranit ještě dvě znamínka a protože jedno bylo na krku a druhé na obličeji, šla jsem raději na laserové odstranění, po kterém vám nezůstanou skoro žádné známky na pokožce. Je to rychlý jednorázový zákrok, na který mi byla nabídnuto i anestetikum, ale laserový zákrok jde bezproblému zvládnout i bez toho, není to nic extrémně bolestivého. Po zákroku se vám na pokožce udělají jen malé stroupky, které pak samovolně odpadnou. =)
Cena zákroku byla dohromady za obě znaménka 1200,-kč.

 Nakupovat ted' sice dlouho nechci, ale při čekání na vlak jsem zašla samozřejmě nahlídnout do Tally Weijl a měli tam krásné sukně v akci !! Takže jsem zase utrácela, ale naštěstí né žádné velké částky.
Díky tomu jsem se rozhodla, že tento týden bude ještě jeden haul na blogu. =)
Ještě než jsem byla nakupovat v PRIMARKU, tak jsem nakoupila něco i u nás v obchodech a taky na Vinted. Chci vám tedy dát ještě report z posledních nákupů, dokud je to čerstvé a hlavně si ted' dávám od nakupování pauzu ( doufám, že mi to vydrží )...

Nový shellac ! Tentokrát jsem šla do babyblue barvičky, chybí mi k tomu jen opálení a bylo by to TOP . Na shellac jsem šla opět do Nail lounge do OC Chodov.






Běžely jsme s kamarádkou běh Barvám neutečeš. Je to poprvé, co jsem běžela tento běh s práškovými barvami =). Atmosféra a celková akce byla skvělá, jen máte pak barvy totálně všude, samozřejmě se toho i nadýcháte a to jediné je vážně nepříjemné, ale v tu chvíli je to prostě sranda... =D Na normální klasický běh se každý jen tak nepřihlásí, takže skvělé, že se pořádá něco takového a já už plánuji i Color run.








NAROZENINYYYY !!!! 
Myslím si, že moje sobotní instastory mluví za vše. Za nějaký čas jsem pochopila, že pravých přátel je opravdu jen pár a tak jsem nechtěla ani dělat žádnou mohutnou oslavu. Vybrala jsem si pouze jen ty nej ze všech přátel ( bohužel nejsme úplně všechny ) a udělaly jsme si dámskou jízdu. Začínaly jsme na večeři na lodi Grosseto Marina, kde to mám strašně ráda. Krásný výhled na Prahu, výborné jídlo, nádherné prostředí a skvělá, tentokrát i dost vtipná obsluha.. =D
Pokračovaly jsme pak do malého baru, který jsem si před nedávnem oblíbila, tím je Wood house v Praze na ovocném trhu. Mají výborné vodnice ( nejsem teda nějaký milovník vodnic, ale jednu jsme si daly a v životě jsem neměla lepší ), taky výborně hrají a líbí se mi, že je bar otevřený přímo do ulice a v jejich sortimentu samozřejmě nechybí Aperol Spritz =D.
Nakonec jsme zamířily klasicky do Dlouhé a šly do Fancy, které miluji kvůli stylu hudby, kterou hrají a ve finále jsme skončily v legendárním James Deanu.
Večer na jedničku a největší díky patří holkám, jsem ráda, že vás mám !!!


No tak tohle !!!
V neděli dopoledne mě vzal Luky ještě na tenhle obří, nejvíc kalorický a nejvíc sladký shake, co jsem kdy v životě měla. Ano, už tyhle prasárny máme i v Przae a to v Bistro Freak Shake Coffee .
Já jsem na sladké a jím toho tuny, ale tohle jsem nesnědla a nevypila ani do půlky !!! Je to vážně masakr, ale taková bomba láká skoro každého ne ? Navíc to vážně božsky vypadá. =)

Takže v takovém duchu probíhal můj minulý týden.
Všem také děkuji za krásná přání, psalo vás spoustu, až mě to překvapilo, že mi přejí i lidé, které vůbec neznám. Takže moc moc moc Děkuji !!!

Mějte se krásně. =)

Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY