Bloges BOHO Market

by - 12:07:00



Ahoooj, vítám vás při slunečném pátku.
Rozhodla jsem se vám napsat post o Bloges Marketu. Uvědomila jsem si, že jsem zatím post o žádném fashion bazárku nepsala a mohlo by to být zajímavé oživení, když ted´byly delší dobu jen outfit posty a taky bych mohla nalákat na takové akce více lidí, ikdyž bývá většinou narváno a jsem ráda, když ulovím nějaký zajímavý kousek...
Každopádně já jsem se dřív delší dobu takovým akcím vyhýbala a žila jsem v tom, že ceny obnošených kousků na takových akcích budou zbytečně předražené. Jednou jsem ale udělala vyjímku a šla se podívat na jeden z prvních Bloges Marketů a sehnala jsem spoustu originálních kousků za skvělé ceny. Od té doby tyhle akce vyloženě vyhledávám v pozici zákazníka a někdy i jako prodejce, protože jak víte, tak každou chvilku se nějakého oblečení zbavuji, abych ho zas vytřídala za nové a uvolnilo si místo ve skříni.. =D

Ted´ tedy k poslednímu Bloges BOHO Marketu, který se konal minulou neděli v prostorech Kávárny co hledá jméno .
Bylo to snad poprvé, kdy prodávající vystavovali oblečení venku, ale kvůli bláznivému počasí byly raději připraveny stany. Já jsem dorazila s kamarádkou přesně na čas a už vedla směrem ven dlouhatánská fronta, ale musím říct, že utíkala velmi rychle, na to jak vypadala strašidelně.
Vstupné bylo symbolických 50kč,-, což mi příjde bez problému. =)

Kdo tentokrát prodával :


Samozřejmě celý tým Bloges Robes, který akci i organizoval. =)

Zorka Hejdová

Mariana Prachařová a With love Kata

Dominika Lukášová



Štendry i botníky byly plné a prodávající neustále zboží vytahovali z tašek a dopln´ovali, když se jim uvolnilo místo. Já jsem na každém ročníku nakoupila suprově, letos mi to ale přišlo ve zboží trošku slabší a moc kousků mě nedostalo, ani jsem neoplakávala nic, co bych si nemohla už pořídit, kvůli mé neskromnosti v utrácení za oblečení. Ale i tak jsem si pár kousků odnesla. ( Budou na konci článku ).

Prodávající značky : 










Další zábava a plno focení :
Úprava vlasů od Toni&Guy.


Bez smileboxu by se už neobešla žádná akce ! =D Na akci byl Smybox.

A ještě aktivní fotografka s polaroidem.
Všechny fotografie jsou samozřejmě zdarma a dostanete je ihned. =)





O všelijaké občerstvení a alko i nealko a hlavně o Aperol Sprtiz na Bloges Marketech nikdy není nouze !

Samozřejmě vše musí být skvělé nazdobené a jak se říka u nás u blogerů : INSTAFRIENDLY ! =D A světelná písmena jsou ted´ rozhodně v kurzu ! =) Všechny písmena byli od firmy : Svítící Písmena.

Na Bloges BOHO Marketu jsem se potkala i se dvěma členy teamu Blogersre a Ráje Elegance.


Co jsem nakoupila :

Zlaté proplétané tílko : 199,-kč
Triko s našitým krajkovaným tílkem : 100,-kč
Pásek s cvočkami : 50,-kč
Šněrovací tropicky top : 199,-kč ( Z toho jsem měla největší radost, vypadá skvěle a cena byla taky super ! )
Časem všechny kousky obléknu v outfitech, abyste viděli, jak vypadají na postavě. =)

Nalákala jsem vás na nějaký příští blogerský nebo jiný bazárek ? 

Užijte si víkend. =)

Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY