Spring/Summer Haul

by - 12:44:00



Ahooooj, je to přesně týden, co byl na blogu haul z PRIMARKU a už je tu další haul. Né, že bych po příjezdu z PRIMARKU nakupovala ještě u nás, to určitě ne, protože moje platební karta opravdu plakala... Spíš než jsem odjela, tak jsem ještě pár věcí koupila u nás a stále jsem vám je do haulu nezařadila, ted´jsem jen dokoupila pár kousků na Bloges Marketu. Ted´jsem si řekla, že si dám opět od nakupování pauzičku a budu šetřit na nějaké prázdninové cestování. Proto jsem se rozhodla haul napsat co nejdřív, dokud jsou koupené věcí čerstvé a můžete si je třeba koupit i vy. =)
Haul už je spíše inspirován do léta a tím léto a tropické teploty i volááám !!
Já už se tak těším na prázdniny, všechny letní akce a že už konečně budu mít více času pro sebe. Myslím si, že nejsem sama co ? ....




Začínám nejvíc vyletněným topem, který může fungovat i jako vrchní díl od plavek.
Ideální kousek na nějaký letní festival, já už přesně vím, kam ho obléknu.. =D
Bloges BOHO Market - 199,-kč.


Další crop top s ananásky jsem proměnila na Vinted. Link na uživatelku HERE.



Tričko s volánky a nápisem Summer Addict mi padlo ve Stradivariusu ihned do oka.
399,-kč Link HERE.


Zlaté proplétané tílko je také z Bloges BOHO Marketu za 199,-kč.



Roztomilé lehounce narůžovělé triko s mini volánkem a nápisem je ze slev z Tally Weijl za 129,-kč.



Další úlovek z Bloges BOHO marketu je tričko s krajkovaným našitým tílkem - 100,-kč.




Zajímavě ušité bíle triko jsem sehnala na Vinted -  59,-kč. Link na uživatelku HERE.


Modrá offshoulders halenka s volánkami Vinted - 149,-kč Link na uživatelku HERE.




Obě sukýnky s volánkem jsou z výprodeje v Tally Weijl.
Kostkovaná - 349,-kč.
Pruhovaná - 249 ,-kč.
No kdo by je tam za tu cenu nechal ??!!



Tylová transparentní halenka s rozparky a nášivkami - Vinted - 449,-kč. Link na uživatelku HERE.
Skvělé přes džíny a naopak i v teplém počasí přes croptop,trenky či plavky. K podpatkům i k teniskám, opět se dá obléct hned na několik způsobů. =)


Pruhovaný overal je taktéž z Vinted - 150,-kč. Link na uživatelku HERE.

Krajkované dvojité podprsenky jsou ted´ skvělým dopn´kem a sexy oživením outfitu. Já jsem je na Vinted opět vyměnila. Link na uživatelku HERE. ( Cena za podprsenku jinak byla 250,-kč ).

Kdo letos nemá mokasíny, jako by nežil. Já spoléhala v tomto ohledu na PRIMARK, ale žádné se mi tam nelíbily. No a tak jsem pátrala na botovo.cz a samozřejmě, že růžová barva byla první a jasná volba. Bohužel už je mají v této barvě vyprodané, ale seženete tam spoustu podobných. Link HERE.

Doufám, že jsem  na vás přenesla alespon´ trochu vyletněné nálady, nápadů a inspiraci na nakupovaní. =)

Přeji krásný den....


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY