PRIMARK Spring haul

by - 10:09:00


Jeeee mě vždycky ty hauly tak baví, ale moje peněženka vzpomíná a pláče.. =D
No nic, už asi víte, že jsem byla před nedávnem v Drážd´anech, protože jsem o tom psala i post na blog - Link HERE. Celý výlet vznikl za účelem nakoupit jarní a letní kousky v PRIMARKU, protože tam je to nejlacinější. Taky jsme si už vlastně z nakupovaní v PRIMARKU  udělaly s holkami takový rituál a párkrát do roka ho opakujeme. Jedeme tam vždy udělat velké nákupy potřebných / nepotřebných kousků do šatníku. =D

Tentokrát jsem jela do PRIMARKU za účelem nakoupit co nejvíce kousků s vyšívanými květinami a volánky... No co si budem ? Ted´ je to největší trend a to bych nebyla já, abych se do dalšího trendu nezbláznila... =D
Mimo toho jsem nutně potřebovala obměnit podpatkový botník, jelikož všechny mé podpatky jsou po letních dovolených, festivalech a jiných party totálně na odpis a nedají se ani prodat.
Dalším bodem v nákupech byly mokasíny s volnou patou, které ted´ také hýbou s módním světem, ty mě tam bohužel neokouzlily, takže sem přijela bez nich.
Tím můj seznam nekončí, protože dalším kouskem, nad který jsem si mnula půl roku ruce byl legendární semišový růžový křivák, který určitě znáte ze ZARY, Bershky nebo Stradivariusu....Já jsem věděla, že ho mají i v PRIMARKU  a to za poloviční cenu, no a samozřejmě, že ho už neměli, takže jsem ho šla nakonec stejně koupit do Bershky...
Must have byly samozřejmě taky šperky a hlavně náramky. Jak myslíte, že to dopadlo ? Ve velkém nakupovacím šílenství jsem na náramky úplně zapomněla....=D
Nad kabelkami jsem také přemýšlela, bohužel co mě vždycky v PRIMARKU mrzí, že mají kabelky bud´ šíleně malé a nevejde se do nich ani peněženka a nebo i zbytečně velké, takže jsem si tentokrát nedovezla kabelku žádnou.
Spoustu věcí jsem si taky vyhlídla na webu, například mě zaujaly podpatky s vyšívanými květiny, jednodílné plavky a spoustu dalšího, ale v obchodě na prodej to ještě neměli. Nakoupila jsem sice dobře, ale spoustu věcí, na které jsem si myslela, v PRIMARKU vůbec neměli.
Na slevy ted´v PRIMARKU také nenarazíte, ale i tak jsem podle mě nakoupila výhodně.




   Šaty s volánky a mohutným šněrováním - 17€.




Průhledné a sit´ové materiály ted´ také frčí - 13€.






Červené delší triko, které lze obléct jako šaty, na kterém mě nejvíce zaujal odstín barvy - 5€.
Korzet je koupený zvlášt´, pro ten jsem také jela do PRIMARKU, ale neúspěšně. Je koupený ve Stradivariusu - 449,-kč. Link HERE .
Dlouhá džínová roztrhaná bunda, ale splnila mé očekávání - 25€.



Delší pruhovaná košile s vyšívanými kytky - 16€.


Pro takové kalhoty jsem si přesně jela - 19€.


Bílý volánkový transparentní top - 13€.
Křivák, o kterém jsem mluvila a v PRIMARKU ho už neměli - Bershka - 1299,-kč - Link HERE.

2

Dvě halenky s výšivkami a volánky - 13€.


Halenka se zvoncovými rukávy - 13€.

Pantofle - 8€.
Mezi podpatky nebylo moc na výběr a já potřebovala pořádnou zásobu, takže jsem koupila troje stejné, akorát každé v jiné barvě - 17€ a červené ve slevě za 7€.


Šperků jsem koupila zásobu, ale zapomněla na ty náramky.. =D
Ceny jsou viditelné na fotce. =)

Brýle - každé 4€.

Tak co ? Už taky plánujete po dnešním postu nákupy v PRIMARKU ?

Přeji krásný zbytek týdne. =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY