Classic Levis shirt and ruffled skirt

by - 9:07:00

Už jsme opět v prostředku pracovního týdne a já dnes postuji můj víkendový outfit.
O víkendu bylo tropické počasí a já většinu času trávila doma na zahradě u bazénu, ale večer jsme vyrazili s Lukášem do kina.
Klasické Levis tričko má ted´ skoro každý, ale většina ho oblékne jen klasicky k džínům nebo k džínovým šortkám. I já jsem triko poprvé oblékla v této klasické kombinaci, která nikdy neomrzí.
Ted´ jsem to ale chtěla změnit, nerada oblékám stejné outfity dokola a nechci aby mi tričko jen leželo ve skříni.
Tentokrát jsem oblékla novou kostkovanou sukni s volánkem, podpatky, lehký křivák a Levis triko jsem sladila s malou červenou kabelkou. Opět jsem se dostalo do elegantně sportovní kombinace, kterou mám ze všeho nejraději.
Musím ale dodat, že po prvních silnějších paprscích sluníčka se s tričkem a kabelkou sladila i moje načervenalá kůže a to není vidět ten rudý hrudník !!! =D


Náušnice - PRIMARK - 1,50 Eur. Link HERE.
Brýle - PRIMARK - 3 Eura. Link HERE.







Křivák - Second Hand (h&m) - 80,-kč.
Levis triko - Levis ( OC Chodov ) - 599 ,-kč.
Sukně - Tally Weijl - 349.-kč ve slevě.
Kabelka - Vinted - cca 300,-kč ( už ji mám dlouho ).
Boty - f&f - 349,-kč ve slevě. ( už mám přes 2 roky ).

Tak pokud taky máte klasické Levis triko nebo nějaké podobné, doufám, že jsem vám dodala inspiraci na to, jak jinak ho příště obléknout.

Mějte se báječně. =)


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY