Week in pictures vol. 39

by - 13:51:00

Krásné prosluněné pondělí všem ! Doufám, že nejste dnes v práci do večera stejně jako já, protože musím to krásné počasí obrečet, naštěstí jsem ale využila tropického víkendu, tak nebudu smutnit. =)
Minulý týden ještě pokračoval v narozeninovém duchu, jelikož oslavy dělám pro různé sorty kamarádů a rodiny zvlášt´, tak mi to většinou zabere tak 14 dní minimálně. =D

Jinak se mi  ted´ stále kupí víc a víc pracovních věcí, nevím kam dřív a hlavu mám jak pátrací balón. Nálady se mi střídají jako na horské dráze, bud´ jsem z toho všeho v šílené euforii a nebo jsem úplně psychicky i fyzicky vyčerpaná a je mi do breku. Ale ještě pár týdnů musím zabrat a vše zvládat a pak už budu mít volněji.. Taky doufám, že seženu nějakou dovolenou a odjedu si minimálně na týden vyčistit hlavu někam k moři. =)


Od Lukáše jsem dostala náramek Pandora s korálkem lásky. Miluji dárky s příběhem a významem a u kluků se to obzvlášt´ cení. =D

Dárek od holek !! Tričko na běhání s nápisem Barux a 23. Holky sice zapomněly na jedno X, ale i tak, tenhle dárek mi udělal snad největší radost. =) Běhat jsem byla tento týden jen dvakrát, protože času mám poslední dobou méně a méně.... Tento týden si snad napravím reputaci, ikdyž mě toho čeká také dost..







Nejkrásnějším a nejromantičtějším zážitkem tohoto týdne nebo spíš i možná celého roku byla narozeninová večeře ( další překvapení od Lukyho ) na Terase u Prince v centru Prahy.
Pokud jste tam ještě nebyli a plánujete to, doporučuji si zarezervovat místo tak 14 dnů dopředu. 
Myslím si, že je to místo s jedním z nejkrásnějších výhledů v Praze a na romantickou večeři v páru jak dělané. =) Jídlo bylo samozřejmě taky skvělé.

Další novinkou tohoto týdne je, že jsem začala spravovat instagramový účet bistra Waf Waf. Pokud tohle nové bistro v Praze s wafflemi a palačinkami ještě neznáte, tak o hodně přicházíte !! Zcela nový projekt, který v Praze ještě nikdo jiný neměl. Pokud vás o tom zajímá více, tak si přečtěte můj starší článek, kde jsem o nich už psala. =) Link HERE.

Sice mám někdy pocit, že bych se měla rozpůlit, ale asi stejně nemám dost... Tak jsem tento týden stihla i lekci MTV v Dance Academy Prague.

Obchodní centrum jsem sice navštívila, ale velkým obloukem jsem se vyhýbala nakupování. Jela jsem jen koupit kapsle do kávovaru, ale to bych nebyla já, abych si neudělala fotku outfitu v kabince.



V sobotu jsem měla doma oslavu a od maminky jsem dostala tento krásný dort. Je obbjednaný z Velvet Bakery Prague. Nejen, že dort výborně vypadal, ale byl i strašně moc dobrý, předčil naše očekávání.=) Takže všem moc doporučuji, cena za tento dort byla 1200,-kč. ( Nejlevnější co jsem v Praze sehnala ).




Konečně tropické teploty. Minulý týden jsme vyčistili a napustili bazén a tento týden už jsme se koupali. Jak já se na tohle těšila =) ! Také jsem objevila skvěle osvěžující a výborný alko letní drink - Prosecco se 100% pomerančovým džusem a kostky ledu. =) Určitě musíte vyzkoušet !!!



Včerejší večer jsme zakončili v kině na novém díle Pirátů z Karibiku. Byli jsme na 3D, ale klidně stačí klasicky 2D a je to opět jako vždy pecka. =)

Přeji vám krásný start nového týdne a doufám, že nám počasí opět vydrží až do víkendu. =)

Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY